Úgy látszik, a Burger King sem akart lemaradni a szexuális célzatú óriásplakátok versenyében: az új kampányban a hét inch, vagyis 18 centiméter hosszú szendvicsről asszociálhat félre az, akinek mindenről csak AZ jut az eszébe.
A Burger King hét inch hosszú szendvicse azért nem olyan nagy durranás, hiszen a Subway-ben is 12 inch, vagyis 30 centi a normál szendvics, úgyhogy legalább a reklámmal fel kellett dobni az eladásokat. Hogy pontosan kit is akartak megcélozni ezzel a reklámkampánnyal, nem világos: a férfivásárlókat valószínűleg inkább riasztja a plakát, míg a lányoknak nem biztos, hogy a "hosszú és ízletes valamiről" pont egy hét inches BK-szendvics jut eszébe. Persze ki tudja.
A történelem folyamán persze nem ez volt az első szexuálisan túlfűtött óriásplakát, sőt az utóbbi időben egyre inkább elszaporodnak. Elég a Wonderbra melltartók zajos felháborodást keltett reklámjára gondolni (Nem tudok főzni. Kit érdekel?!) vagy a McDonald's franciaországi óriásplakátjára. (Majd a Mekiben elmagyarázom.)
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.