Az év eleji gyors emelkedés után tavasszal ismét csökkent az infláció.

Csúnya pofonba szaladhat rengeteg magyar: sokan most döbbennek rá, nehéz helyzetbe kerültek
Újabb országos lefedettségű felmérés készült, ezúttal átfogóan vizsgálták a hazai biztosítási szokásokat. Az eredményből kiderült, hogy a magyarok kétharmadának van valamilyen típusú biztosítása. A minimum egy biztosítással rendelkezők legnagyobb százalékban, diplomával rendelkeznek. Az iskolázottság emelkedésével tehát növekszik a biztosítással rendelkezők aránya is. Bár az elmúlt hónapok gazdasági eseményei nehéz helyzetet teremtettek a háztartásokban is, úgy tűnik a magyarok többsége egyelőre nem a biztosításon spórol.
Az online kutatás során megkérdezett 18-50 évesek átlagosan két terméket jelöltek meg a listából; a többség vagyonvédelmi biztosításokkal rendelkezik, ingatlanjaikat és gépjárműveiket óvják ezekkel. Emellett a válaszadók fele életbiztosítást is kötött, valamint érdekes adat, hogy a diplomások zömének legalább három biztosítása van
Vannak, akik egyáltalán nem vesznek igénybe biztosítást, ennek okai változatosak és az iskolázottság szerint ebben a témában is megoszlanak a vélemények. Az alacsony iskolai végzettségű válaszadók között az ismeretek hiánya és az anyagi okok erősek, míg a diplomásokra inkább a biztosítással kapcsolatos általános szkepticizmus jellemző - derül ki az UNIQA Biztosító Zrt. felméréséből.
A nőkre hárul az utasbiztosítások megkötése
A megkérdezettek közel negyede vett igénybe utasbiztosítást az elmúlt egy évben, a felmérés pedig rávilágít, hogy párok és családok esetében főleg a nők kötik meg ezeket. A diplomások között magasabb az arány, elsősorban azért, mert ők többet utaznak. Bár az elmúlt hónapok gazdasági eseményei nehéz helyzetet teremtettek a háztartásokban is, úgy tűnik a magyarok többsége egyelőre nem a biztosításon spórol. Az elmúlt hat hónapban a megkérdezettek negyede mondott le bármilyen biztosítási terméket.
Bizonytalan gazdasági környezetben a családok gyakran kiadásaik visszafogásával reagálnak a váratlan helyzetek kezelésére. Ugyanakkor felmérésünk is alátámasztja, hogy ez nem feltétlenül érinti a biztosítási termékeket. Sokan válságos időkben döbbennek rá, hogy pénzügyi védőháló nélkül kiszolgáltatott helyzetbe kerülhetnek, éppen ezért ilyenkor általában megnő az igény megtakarítási jellegű termékek iránt.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
– véli Dinsdale Julianna, az UNIQA Biztosító Zrt. vezérigazgatója.
Ha a pénz nem lenne akadály
Leginkább a megtakarítási termékek irányában tapasztalható nyitottság a lakosság és főként a diplomások részéről, akik eleve nagyobb arányban vesznek igénybe biztosításokat. Emellett a fiatalabb korosztály is az átlagnál élénkebben érdeklődik a különböző vagyonbiztonsági termékek iránt.

Máris árstopot jelentett be az Allianz: hajlottak Nagy Márton kérésére, jövő júniusig nincs áremelés
Tavaly év végi árain kínálja majd a biztosításait az Allianz, miután Nagy Márton belengette a biztosítói árstopot a napokban.

Most érkezett az NGM rendkívüli bejelentése: befagyasztják az árakat, napokon belül jöhet a rendelet
Újabb ársapkát helyezett kilátásba Nagy Márton, ugyanis nem látszik a megegyezés a biztosítókkal a lakásbiztosítások díjaival kapcsolatban.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


