30 °C Budapest
Businessman working on phone cimlapi

Hol itt a digitális fejlődés? Nem szabadulnak a magyarok egykönnyen a személyes ügyintézéstől

2021. október 8. 16:22

A vagyonbiztosítási károk több mint 80%-a, a gépjárműkárok több, mint 50%-a az online kárbejelentő felületen keresztül érkezik be az egyik hazai biztosítóhoz. A szakértők azonban arra figyelmeztettek, hogy az elektronikus megoldások térnyerése mellett bizonyos komplex esetekben továbbra is fontos a személyes jelenlét a pénzügyekben. 

Világszerte egyre nagyobb az igény arra, hogy az okostelefonon keresztül minél több, banki- és nem banki szolgáltatás legyen elérhető. A gyors és hatékony megoldások, hogy az elejétől a végéig lehessen automatizálni egy-egy folyamatot pedig a jövőben egyre inkább a mesterséges- és emberi intelligencia szoros kapcsolatának eredménye lesz. A K&H is egyre több megoldást biztosít az okostelefonokon keresztül, biztosítási területen is.

A mobilbankban már a legnépszerűbb biztosítások is elérhetőek. “Utas-, lakás- és kötelező felelősségbiztosítás is elérhető a mobilbankon keresztül, de egyre többen használják ki a hitelfedezeti biztosítás lehetőségét is a mobiljukon” - mondta el Kaszab Attila, a K&H Biztosító vezérigazgató-helyettese és nem életbiztosításokért felelős vezetője.

Az utóbbi évek innovációinak köszönhetően ma már ott tartunk, hogy 480 ezren használják rutinszerűen a mobilbankot. Mindemellett az okostelefonos fizetés is rendkívül népszerű

- mondta Németh Balázs, innovációkért felelő vezető, aki hozzátette: "Úgy gondoljuk, hogy ezeket a fejlesztéseket mind úgy érdemes végeznünk, hogy tudjuk, a mesterséges- és emberi intelligencia szoros együttműködésében van a jövő, a folyamatainkkal arra készülünk, hogy ez által minden eddiginél gyorsabb és egyszerűbb megoldásokat nyújthassunk.” A szakértők azt is elmondták, hogy a digitális transzformáció mellett továbbra is fontos szerepet kap a személyes ügyintézés, többek között az edukáció, a pénzügyi tudatosság, valamint a tájékoztatás területén is, illetve ahol komplex, személyre szabott döntéseket kell hozni az ügyfeleknek.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
PC BLOGGER & PODCASTER
MEDIA1  |  2025. június 6. 18:45
Minimum 17 fő távozásáról tudunk.
ChikansPlanet  |  2025. június 6. 12:53
A mesterséges intelligenciák (AI) térnyerése egyre nagyobb hőterhelést jelent az adatközpontok számá...
Holdblog  |  2025. június 5. 09:22
Így is borzasztóan néz ki a globális energiamix, a mesterséges intelligencia csak ront a helyzeten.
Kasza Elliott-tal  |  2025. június 4. 17:22
Osztalékemelés szempontjából jó volt a május, mindenki emelt, akire számítottam. VáltozásokNem...
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. június 8. vasárnap
Medárd
23. hét
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2025. június 7. 19:18