Az amerikai elnök vámemelési intézkedései jelentős hatással lehetnek a magyar gazdaságra, a szakértők szerint a növekedési kilátások romlanak.
Újabb adag Pfizer-vakcina érkezik még idén Magyarországra, a 2020-2021-es évre pedig összesen 4,4 millió adag oltóanyag van lekötve az Európai Bizottsággal megkötött szerződés értelmében.
A globális egészségügyi válsághelyzet megoldása érdekében jelenleg a teljes vakcinakészletet a kormányzati szállítási megállapodások alapján osztják szét, amelyek legalább 2021 végéig érvényben lesznek. Idén 50 millió oltóanyagot, 2021 végéig 1,3 milliárd adagot gyártanak. Az Európai Bizottság 200 millió vakcinát kötött le és további 100 millióra van opciója 2020-2021-re - derült ki a Pfizer sajtótájékoztatóján.
Magyarországra vetítve ebből idén 80 ezer adag kerül leszállítása, ami 40 ezer ember oltására elég, összesen 4,4 millió oltóanyag juthat hazánkba a 2020-2021-es évben.
Normál kereskedelmi forgalomba nem fog kerülni az oltóanyag: az adott szabályozó hatóság azonosítja be a csoportokat, hogy milyen rendben történjen meg az oltás. Az oltást csak az államilag kijelölt oltópontokon lehet majd igénybe venni, kereskedelmi forgalomba nem fog kerülni. Ha valaki nem próbál elkerülőutakon hozzájutni, akkor elkerülheti a hamisítást - közölte a Pfizer. Aki az ő oltásukat kapja, az kap egy Pfizer-logóval ellátott oltási kártyát is.
Vereckei Péter a Pfizer magyar ügyvezető igazgatója kiemelte: a gyorsaság nem mehetett a minőség és a biztonság rovására, nem kötött kompromisszumot a vállalat. Végig transzparensen zajlott a vakcina fejlesztése, folyamatosan volt közzététel.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Kiderült, hogy melyik a magyarok kedvenc húsfajtája
A baromfihúsok a legnépszerűbbek a Lidl magyar vásárlóinak körében - derül ki az áruházlánc közleményéből.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
-
Jövőépítés pénzügyi stressz nélkül – Így segít a Fundamenta valóra váltani a lakásálmokat (x)
Ismét mozgásba lendült a lakáspiac, a lakhatás kérdése aktuálisabb, mint valaha. Az ingatlanárak az egekbe járnak, mi lehet mégis a megoldás?
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


