Egy kamion és egy személyautó karambolozott az M2-es autóút váci elkerülő szakaszán, Rád közelében. A mentés idejére a forgalmat megállították, s teljes útzárat rendeltek el.
RetróCSÉB néven újra elérhető lesz Magyarországon az egykori közkedvelt kockázati élet- és egészségbiztosítás. A több elemből álló új konstrukció egyszerű, kedvező árú, így hamar tömegtermék lehet a kockázati életbiztosítások piacán.
Március elsejétől újra létező fogalommá válik a CSÉB név a magyarországi biztosítási piacon az AEGON Biztosító RetróCSÉB nevű terméke révén. Ezzel a konstrukcióval - elődjéhez hasonlóan - olyan, kedvező árú csomaghoz juthatnak az ügyfelek, amely számos élet- és balesetbiztosítási kockázatra nyújt majd fedezetet.
"A magyarországi biztosítási piacon eddig viszonylag kevés figyelmet fordítottak a kockázati típusú termékekre a szereplők, és a díjbevétel töredéke származik ilyen konstrukciókból. Az társaság célja a RetróCSÉB bevezetésével az, hogy egy több elemből álló, ugyanakkor transzparens és megfizethető konstrukcióval egészítse ki kínálatot" - jelentette ki Tavaszi Beatrix, az AEGON Magyarország életbiztosítási termékfejlesztési igazgatója.
Innovatív konstrukciókra pedig szükség van, hiszen a hazai életbiztosítási piac 2012-ben is jelentős mértékben zsugorodott. A pénzügyi felügyelet adatai szerint tavaly 399 milliárd forintos díjbevételt értek el a hazai szereplők az életbiztosítási piacon, amely bő 9 százalékos visszaesést jelent 2011-hez képest. A visszaesés pedig két okkal magyarázható: egyrészt növekszik a lejáró, folyamatos díjas szerződések aránya, másrészt a kedvezőtlen gazdasági környezet miatt csökken az új szerződéskötések mennyisége is.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Kiderült, hogy melyik a magyarok kedvenc húsfajtája
A baromfihúsok a legnépszerűbbek a Lidl magyar vásárlóinak körében - derül ki az áruházlánc közleményéből.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
-
Jövőépítés pénzügyi stressz nélkül – Így segít a Fundamenta valóra váltani a lakásálmokat (x)
Ismét mozgásba lendült a lakáspiac, a lakhatás kérdése aktuálisabb, mint valaha. Az ingatlanárak az egekbe járnak, mi lehet mégis a megoldás?
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


