Hétfő reggelig több mint 60 ezren váltottak kötelező biztosítást a piacvezető Netrisk.hu biztosítási portálon. Egy évvel ezelőtt a kampány bő első két hetében 40 ezer szerződés született, az idei forgalom tehát továbbra is 50 százalékkal felülmúlja a tavalyi rekordot.
A múlt év novemberében összesen 130 ezren váltottak a Netrisk.hu portálon - az on-line átszerződők fele, az összes kötelező biztosítást váltó autós 20 százaléka. Ha a növekedési ütem kitart a hónap végéig, az átszerződők száma csak a Netrisk.hu-n megközelítheti a 200 ezret.
Azt egyelőre csak találgatni lehet, hogy összességében hány autós vált kötelező biztosítást az idén, de tény: a portálunkon díjszámítást végzők 85 százalékának változatlanul megéri új biztosítóhoz menni, vagy kötelezőjüket akár jelenlegi biztosítójuknál újrakötni. A tarifálások szerinti átlagos megtakarítás 15 740 Ft.
A meglévő kötelező biztosítások felmondására még két hetük maradt az autósoknak, ezért érdemes az átszerződésre minél előbb sort keríteni. Különösen, hogy a legtöbben a váltást várhatóan az idén is az utolsó pillanatra hagyják. A Netrisk.hu a jelenlegi forgalom alapján átlagosan is több mint tízezer átszerződésre számít naponta a kampány utolsó hetében.

Máris árstopot jelentett be az Allianz: hajlottak Nagy Márton kérésére, jövő júniusig nincs áremelés
Tavaly év végi árain kínálja majd a biztosításait az Allianz, miután Nagy Márton belengette a biztosítói árstopot a napokban.

Most érkezett az NGM rendkívüli bejelentése: befagyasztják az árakat, napokon belül jöhet a rendelet
Újabb ársapkát helyezett kilátásba Nagy Márton, ugyanis nem látszik a megegyezés a biztosítókkal a lakásbiztosítások díjaival kapcsolatban.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


