A QBE Atlasz Biztosító 6,8 százalékos növekedéssel 6,432 milliárd forintos árbevételt ért el tavaly. Az erős piaci verseny ellenére, az utasbiztosítási üzletágban megtartott piacvezető szerepe mellett a társaság 13 százalékkal növelte lakásbiztosítási díjbevételét.
Magyarországon a teljes biztosítási szektor 2007-ben viszonylag jól teljesített, az összes díjbevétel 12 százalékos növekedéssel 930 milliárd forintra emelkedett. Ezen belül az életbiztosítások díjbevétele 21 százalékkal 420 milliárdról 508 milliárdra nőtt, míg a nem életbiztosítások szerényebb, 2,9 százalékos emelkedéssel, 421 milliárdos díjbevételt értek el. Ez utóbbin belül a QBE Atlasz az átlagnál magasabb, 6,8 százalékos bővülést produkált - nyilatkozta a társaság vezérigazgatója.
Dénes Attila kiemelte, az utasbiztosítási szektorban az erős piaci verseny ellenére a QBE Atlasz megtartotta piacvezető szerepét, a lakásbiztosításban pedig kiemelkedő növekedést produkált. A társaság nagyvállalati vagyon- és felelősségbiztosítási árbevétele 3, a lakás- és társasházi biztosításé 13 százalékkal nőtt. Az ügyfelek és bevételek növekedésével párhuzamosan 2,1 százalékkal, 1,781 milliárd forintra nőtt a biztosító kártartaléka.
A QBE Atlasz az elmúlt üzleti évet összességében 6,432 milliárd forintos árbevétel mellett 388 millió forint mérleg szerinti adózott nyereséggel zárta. A piacot meghaladó, jó eredmények elsősorban az utazási ágazat teljesítményének és az új biztosítási termékek beindításának köszönhetők - a vállalat kiterjesztett garancia- és légijármű-biztosítást vezetett be tavaly.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


