Innováció és értékesítés, ez az a két terület, amely az elkövetkezendő években meghatározza nem csak a biztosítási szektor, de az ehhez kapcsolódó közvetítői piac fejlődését is. Éppen ezért tartja a Portfolio.hu és a Pézcentrum.hu kiemelt feladatának, hogy a szakma elismert képviselői segítségével fókuszba helyezze ezeket a témákat és már most rávilágítson azon területekre, amelyek hatással lesznek a fogyasztókra és szektor képviselőire is.
A Portfolio.hu és a Penzcentrum.hu 2007-ben első alkalommal szervezi meg a Biztosítási Konferenciáját. Szakítva a hasonló hazai rendezvények hagyományaival, a konferencia fókuszába azokat a kérdéseket állítottuk, amelyek a leginkább érintik a szektor jövedelmezőségét és profitabilitását. A konferencia célja, hogy tükröt állítsunk a piaci szereplők elé, külföldi példák és szakemberek segítségével rámutassunk olyan lehetséges alternatívákra, amelyek meghatározhatják a hazai szakma és szakemberek jövőjét.
Kiemelten kezeljük a különböző értékesítési modellek, valamint a szektor hazai fogyasztók általi megítélésének befolyásolásához szükséges marketingeszközök bemutatását.
Rövid külföldi szektorelemzést követően londoni és párizsi elemzők segítségével rávilágítunk a bankok növekvő szektorbeli szerepére és az alapkezelés különböző alternatíváira. Mivel a konferencia középpontjába az innovációt és az értékesítést állítottuk, egy gondolatébresztő előadást követően, amelynek az új termékek és termékfejlesztési lehetőségek adja a fő vonalát, négy hazai biztosító vezetőivel vesézzük ki a jövő ígéreteit.
Mivel a közvetítőket - legyen az saját ügynök, függő ügynök, vagy alkusz - és a biztosítókat is érzékenyen érintheti az értékesítőket érintő oktatási változás, ennek a problémának a körüljárására meghívtuk az összes érintett szekció résztvevőjét (PSZÁF, PM, MABISZ, FBAMSZ) és segítségükkel világítunk rá a tényekre és a lehetséges megoldásokra.
Ezt követően az egész délután az értékesítés és marketingstratégiák felépítésének jegyében fog eltelni. Számtalan előadás és panelbeszélgetés szemtanúi lehetünk és első kézből kaphatunk információkat a biztosítási szakma vezető szakembereitől. Az innovatív értékesítési modellek mellett megismerkedhetünk olyan forradalmi módszerekkel, amelyek nem csak az új ügyfelek szerzését és az értékesítés hatékonyságának fokozását teszik könnyebbé, de az ügyfelek megtartását és belső szervezet jobb működését is elősegítik.
Konferenciáink nem csupán új szakmai ismeretek megszerzésére nyújtanak lehetőséget, de kitűnő alkalmat teremtenek magas szintű networking-re, új szakmai kapcsolatok kialakítására. Szándékaink szerint nem egyszeri rendezvényeket, hanem évről évre visszatérő, a piac változásaira reagáló, interaktív nemzetközi fórumokat szervezünk.
További információ és jelentkezés a www.portfolio.hu/rendezvenyek/ oldalon és a (1) 327-4086-os számon.

Máris árstopot jelentett be az Allianz: hajlottak Nagy Márton kérésére, jövő júniusig nincs áremelés
Tavaly év végi árain kínálja majd a biztosításait az Allianz, miután Nagy Márton belengette a biztosítói árstopot a napokban.

Most érkezett az NGM rendkívüli bejelentése: befagyasztják az árakat, napokon belül jöhet a rendelet
Újabb ársapkát helyezett kilátásba Nagy Márton, ugyanis nem látszik a megegyezés a biztosítókkal a lakásbiztosítások díjaival kapcsolatban.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


