A hálapénz olyan dolog amelyet mindenki ismer de senki nem beszél róla, legalábbis idáig nem beszélt. Most azonban erre kérdésre is választ kapunk, az immár második alkalommal megrendezésre kerülő Generali Reform Műhely konferencián. Ezúttal az egészségbiztosítás és egészségfinanszírozás kihívásaira keresik a válaszokat az elismert szakemberek. Mit vállal a GeneraliA Generali tudatos társadalmi szerepvállalásának része a társadalom széles rétegeit foglalkoztató, a jövő társadalmi problémáinak okait és lehetséges következményeit vizsgáló tudományos munkák támogatása. Az ilyen jellegű tevékenységek koordinálására jött létre a Generali Reform Műhely, amely Az egészségbiztosítás és egészségfinanszírozás kihívásai - Lakossági attitűdök címmel szervez kétnapos szakmai konferenciát a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet, valamint a Széchenyi István Szakkollégium (SZISZ) közreműködésével 2007. május 24-25-én, a Margitszigeten a Danubius Health Spa Resort szállodában (Star Auditorium).
A május 24-25.-én megrendezésre kerülő esemény, a Generali által létrehozott, Generali Reform Műhely szakmai sorozatának újabb, fontos állomása, amely egy - a magyarok öngondoskodási hajlandóságát vizsgáló kutatáson alapuló - tavalyi sikeres és tanulságos kutatás és konferencia folytatása is egyben. A konferencia alapját a Generali Reform Műhely támogatásával a Medián által készített reprezentatív kutatás adja, amely az egészségbiztosítás és egészségfinanszírozás alapvető változásaira, a lakosság mindennapjaira gyakorolt hatására fókuszál.
A II. Generali Reform Műhely konferencia első napján többek között olyan előadók és meghívott vendégek foglalkoznak társadalmunk minden rétegét közvetlenül érintő témakörökkel, mint dr. Horváth Ágnes miniszter, dr. Mikola István szakpolitikus, vagy dr. Rácz Jenő kórházigazgató. A felvetésekre a biztosítók ( AXA, Generali) szakemberei, valamint a kórházak és egészségügyi szervezetek (OEP, MOTESZ, ÁNTSZ) képviselői reagálnak.
A kutatás eredményeiről elsőként a konferencia másnapján, május 25-én, pénteken számolnak be a kutatás készítői. Néhány kérdés a tartalomból:
• Mennyit költ a lakosság egészségügyre, menyit tesz ki ebből a hálapénz?
• Visszaszorult-e a hálapénz a vizitdíj bevezetése óta?
• Tudják-e az emberek, hogy mennyi egészségügyi járulékot fizetnek?
• Megkötnék-e ennyi pénzért a biztosítást az állammal?
• Kik és mire kötnének kiegészítő egészségbiztosítást?
• Melyik biztosítási modellt támogatják a legtöbben?
• "Vegyes" több-biztosítós rendszer esetén kik lépnének át a magánbiztosítókhoz?
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Természetesen mi is beszámolunk a kutatás eredményeiről és a konferencián elhangzott véleményekről.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


