Áprilistól két új termékkel és két új partnerrel bővült a Groupama értékesítési- és termék palettája. A biztosító a Duna House Holding ügyfeleinek kínál egyedi lakásbiztosítást és a "Tandem" fantázianévre hallgató kombinált életbiztosítással beléptek a dinamikusan bővülő hazai jelzáloghitel piacra is. Nincs megállás a vonat robog tovább...
A, lakáshitellel kombinált életbiztosítási termék különlegessége, hogy a hitel tőkerészét biztosító vegyes életbiztosítás díja alacsonyabb összeggel indul, s a teljes biztosítási díj három százalékos éves indexálás után alakul ki a futamidő végére. Az ügyfél, a hitelfelvétel után alacsonyabb biztosítási díjat fizet, miközben a bank felé csak a mindenkori kamatot tartalmazza a havi törlesztés A konstrukció technikai kamatlába a 2,5 százalék
Az életbiztosítást jelenleg a CIB Bank és a BNP Paribas magyarországi ingatlanfinanszírozó cégének termékeihez lehet igénybe venni, de a társaság természetesen bővíteni kívánja a partner intézetek körét.
A másik konstrukció a Duna House ingatlanforgalmazó hálózatában igényelhető - a társaság által értékesített ingatlanokhoz köthető lakásbiztosítási termékről van szó.
A biztosító szakemberei a termék kidolgozásakor figyelembe vették a Duna House ügyfeleinek elvárásait és ügyeltek arra, hogy más standard lakásbiztosításokkal ellentétben reális ingóvagyoni fedezetet nyújtson a termék, s így elkerülhető legyen az alulbiztosítottság, amely általában a lakáshitelek mögé kínált lakásbiztosítási termékek velejárója.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


