Ha sokat utazunk külföldre, akkor bizony magas lehet a ráfizetés, ha minden alkalommal külön utazási biztosítást kötünk. Jobban megéri, ha éves, több utazásra szóló biztosítást fizetünk - tanácsolja Craig Staniland, a Swiftcover biztosítási igazgatója.
A britek mintegy 55 százaléka utazik külföldre üzleti, vagy magánút során, az elmúlt 12 hónap során egy a négyhez arányban tengerentúlra utaztak derül ki a Swiftcover felméréséből. A legtöbben az útra kelők közül azonban egy útra szóló biztosítást kötnek, ha egyáltalán kötnek biztosítást.
A gyakori utazók 48 százaléka a főbb utazásokra köt biztosítást, míg ezen utazók közül 19 százalék már nem törődik a többi úttal.
Hétből egy utazó 100 fontot, míg húszból egy több, mint 150 fontot is elkölthet az utazási biztosítására. Ugyanakkor az éves több utazásra szóló biztosítás már kevesebb, mint 50 fontért elérhető, tehát a megtakarítás jelentős lehet.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


