A Cora hipermarketlánc 2025 elején bezárja utolsó hét belgiumi üzletét, miután évek óta tartó pénzügyi nehézségekkel küzdött.

A Datahouse adatai szerint 2021 végén még 18 823 villanyautó közlekedett az országban, akkor még állami támogatások is segítették a magánszemélyeket és taxisokat. 2022-ben azonban állami segítség nélkül is 58 százalékos növekedéssel 29 824-re nőtt a flotta. Az évi 11 ezres bővülésből 4700 új autó, a többi pedig használt járműként érkezett az országba - elemezte az adatokat a villanyautosok.hu
2023-ban újabb 38 százalékos növekedéssel a tisztán elektromos autók száma elérte a 41 182-t. Az ismét több mint 11 ezerrel bővülő állományból 5800 új autóként került az utakra. Így két év alatt több mint duplájára, 118 százalékkal nőtt a flotta mérete, de ez még mindig csak az összes magyar személyautó egy százalékát teszi ki.
Míg 2021-ben csupán 42 márka képviseltette magát a magyar piacon, tavaly ez már 54-re nőtt, és mára szinte minden ismert márka megtalálható a piacon. Az elérhető modellek száma is emelkedett: 103-ról két év alatt 140-re.
A BMW 2021-ben még csak a harmadik helyen állt, 2022-ben előzte meg a Volkswagen Csoportot, majd 2023-ra a Nissan előtt is átvette a vezetést. A Hyundai-Kia stabilan a negyedik helyet őrzi, de az egyre növekvő Tesla eladások miatt idén leelőzheti őket. A Renault és a Stellantis csoportok viszont az idei év nagy vesztesei lehetnek, míg a Mercedes-Benz 2024 végére valószínűleg megelőzi őket a piacon.
A szalonokban egyre népszerűbb kínai BYD egyébként mindössze a 18. helyen áll.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Kiderült, hogy melyik a magyarok kedvenc húsfajtája
A baromfihúsok a legnépszerűbbek a Lidl magyar vásárlóinak körében - derül ki az áruházlánc közleményéből.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
-
Jövőépítés pénzügyi stressz nélkül – Így segít a Fundamenta valóra váltani a lakásálmokat (x)
Ismét mozgásba lendült a lakáspiac, a lakhatás kérdése aktuálisabb, mint valaha. Az ingatlanárak az egekbe járnak, mi lehet mégis a megoldás?
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


