A 25 ezer dollár körüli árcédulával kínált jármű a munkásosztály számára kíván megfizethető elektromos alternatívát nyújtani.

Idén tavasszal újra felbukkannak a magyar utakon a Google Utcakép autói. A következő hónapokban az ország számos pontját, köztük Sopront, Szekszárdot, Mezőtúrt, Szentest, Tapolcát, Karcagot, Baját és Miskolcot is érinteni fogják. Az idei bejárás fő célja az Utcakép városokról és azokat összekötő utakról készített fotóinak frissítése a Google Térképen - közölte a cég.
Megint ellepik a hazai utakat a Google autói, Sopront, Szekszárdot, Mezőtúrt, Szentest, Tapolcát, Karcagot, Baját és Miskolcot is érinteni fogják, az Utcakép szolgáltatást frissítik. Az autók március 9-én indulnak útnak Magyarországon.
Mint a cég emlékeztet, Magyarországon a szolgáltatás 2013 óta érhető el, azóta a helyi képanyagot rendszeresen frissítik, hogy az a lehető legpontosabban tükrözze a valóságot. Az autók mellett gyalogosan, valamint biciklivel kezdték el bejárni az ország különleges pontjait. Az indulás óta az utcák és utak mellett több gyalogos zónát is rögzítettek. Ennek köszönhetően megtekinthető többek között a Tihanyi Rév, a szegedi Dóm tér vagy épp a Börzsöny. A vállalat az Utcaképen keresztül olyan népszerű hazai látványosságokat is felfedezhet, mint az Országház, a Halászbástya, a Budai Vár és a Hősök tere.
A személyes adatok védelméhez való jogok érvényesülése érdekében a közzétételt megelőzően speciális eljárás alá vetik a képeket, amely elhomályosítja az emberek arcát, illetve a rendszámokat, így azok nem lesznek beazonosíthatók. Az Utcakép lehetőséget kínál a felvételek közzétételét követően is további részletek (egyének, házak, autók, stb.) elhomályosítására, ezt a képek jobb alsó sarkában található "Hiba bejelentése" gombra kattintva lehet igényelni.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


