Gyakorlott sofőrnek tartod magad, aki mindent tud a jogosítványokról, a forgalomjelző táblákról és a lámpákról? Töltsd ki a Pénzcentrum legújabb kvízét és adj számot tudásodról!

A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.) a közlekedők érdekében 2021. október 1-től leállítja a viszonteladói hálózatában az országos éves autópálya-matricák értékesítését. Helyette a havi e-matricák vásárlását javasolja a társaság az év hátralevő részében, tekintettel arra, hogy azzal jobban járnak az utazók mindegyik díjkategória esetében.
Évek óta gyakorlat a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.-nél (NÚSZ Zrt.), hogy október elsejével leállítja az országos éves autópálya-matricák értékesítését a viszonteladói körében. Ennek oka, hogy ez a típusú autópálya-matrica a tárgyévet követő év január végéig érvényes, így ezt a terméket legfeljebb – díjkategóriától függően – nyárig éri meg megvásárolni. Ezt követően már egyre inkább a havi változat jelenti a pénztárcakímélő választást a járművezetők számára.
„Az országos éves e-matricát a legjobban az előértékesítési időszakban, valamint az év első hónapjaiban éri meg megvásárolni, hiszen így lehet igazán kihasználni az előnyeit. A legtöbben, akik ezt a típusú úthasználati jogosultságot választják, ennek megfelelően veszik meg a vignettájukat: kb. 95 százaléka az éves országos matrica vásárlóknak az előértékesítési időszakban, illetve az első negyedévben szerzi be a vignettáját.” – mondta Bartal Tamás, a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. vezérigazgatója.
Hozzátette: „Ennek ellenére vannak olyan közlekedők, akik a tárgyévre az utolsó negyedévben vesznek országos éves vignettát, 2019-ben kb. 20, 2020-ban pedig mintegy 70 közlekedő tett így. Fontos tudni, hogy ügyfélszolgálatunk munkatársai az e-matrica vásárlás előtt is készséggel állnak ügyfeleink rendelkezésére bármilyen, a témában felmerülő kérdés kapcsán.”
Azon ügyfeleink, akiknek esetleg valamilyen oknál fogva 2021-re érvényes országos éves e-matricára van szüksége az év hátralevő részében, a NÚSZ Zrt. ügyfélszolgálati irodáiban, illetve online értékesítési felületén, az ematrica.nemzetiutdij.hu oldalon meg tudják azt vásárolni 2021. október 1. után is.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


