Hatalmas siker: milliók látják a magyar ingyenreklámot

2011. április 19. 18:34

A Magyar Turizmus Zrt. németországi képviseletének kiemelt céljai közt szerepel a német fiatalok hatékony megszólítása, ugyanis a Magyarországra érkező tradicionális német vendégkör átlagéletkora növekszik, és egyre inkább az idősebb korosztály érkezik hazánkba. Több más akció mellett, a turisztikai kirendeltség ezért a 800 étteremmel rendelkező McDonald's étteremlánccal kötött szerződést - tájékoztatta lapunkat a Magyar Turizmus Zrt.

Az eset azért is egyedülálló, mert mindkét fél részére ingyenes megállapodásról van szó. A gyorsétterem-lánc a Magyar Turizmus Zrt. szabadon felhasználható filmnyersanyagát vette át, és hét különböző témában készített ezekből klipeket.

Lipcsétől Saarbrückenig, illetve Hamburgtól Münchenig minden üzletben, minden 10 percben lejátszásra kerülnek e turisztikai kisfilmek. Ez összesen 793.000 alkalmat jelent a teljes üzlethálózatra vetítve. A német "hamburgerláncnak" napi 2.5 millió látogatója van, így az együttműködés alapján kapott média-megjelenés értéke csak euró százezrekben mérhető.

Már az első napok visszajelzései is annyira pozitívak, hogy a McDonald's kijelentette, a továbbiakban is szívesen vetíti a Magyar Turizmus Zrt. anyagait, ha a képviselet valamely fontos budapesti vagy magyarországi eseményre kívánja felhívni a fiatalok figyelmét.

 

Farmról az asztalra: így segítheti ez az üzleti modell a kisgazdaságokat

A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. május 6. hétfő
Ivett, Frida
19. hét
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
GEN Z Fest 2024
Pénzről, bátran. Techről, tudatosan. Jövőről, őszintén.
Most nem