A rezsi sosem olcsó dolog, ráadásul most már mosószerre is vagyonokat kell költeni. Pedig néhány apró, de hatékony trükkel meglepően sokat lehet fogni a kiadásokon.

Indul a húsvét előtti roham a boltokban, néhány napja jelentek meg tömegesen az ünnepkörre jellemző élelmiszerek, a sonka, füstölt csülök, előre csomagolt kalács, zöldségek - írja a VG. A tojás és csokoládé árakban nagyobb eltérések mutatkoznak, a sonkák árképzése hasonló a nagyobb diszkontláncoknál.
Az üzletekben sokféle árral és akciókkal lehet most találkozni. A csokifiguráknál az a legfeltűnőbb, hogy a gyártói márkák termékeihez kilogrammonként 10 ezer forint alatt nagyon ritkán lehet hozzájutni. A márkás csokinyúl, csokitojás, egyéb csokifigura átlagára az Auchanban, Tescóban, Sparban 10 ezer forint/kilogramm. Két diszkontban jellemzően a saját márkás termékek mennek: a Lidlben (4–6 ezer Ft/kg) és az Aldiban (5–8 ezer Ft/kg). Ugyanakkor a két diszkontban a gyártói márkák nagyjából kilogrammonként egy ezressel olcsóbbak, mint a másik három boltban, ugyanakkor választékból is szerényebb.
A lap gyűjtése szerint a Kinder Meglepetés - vagyis Kinder Tojás - ára így alakul:
- Auchan – 389 forint
- Tesco – 375 forint
- Spar – 375 forint
- Aldi – 262 forint
- Lidl – 262 forint
A friss tojás darabára 40 forintnál kezdődik, amely 70-90 forintig terjedhet. A primőr zöldségárakban komoly eltérések mutatkoznak (paradicsom és paprika), legdrágább az Auchan (1200–1800 Ft/kg), hasonló árak vanna a Tescóban, Aldiban (900–1300 Ft/kg) és Sparban (800–1300 Ft/kg). A Lidl a legolcsóbb (900–1000 Ft/kg). A hónapos retek és az újhagyma csomagja 200–300 forint között mozog, van, ahol 200 alá mennek - írja a lap.
A húsvéti sonka árak hasonlól: a füstölt csülök a hiper- és szuperben 2000 forint alatt kapható, a lapockák ára átlagosan 3000 forint, a comb és a lapockánál értékesebb részek pedig 4000-ért vagy annál egy kicsivel többért kaphatók. Ez nagyban függ az érlelés technológiájától is, a gyorspácolt termékek olcsóbbak, a füstöltek drágábbak. Azt írják, sem az Aldi, sem a Lidl nem ment neki a kínálati versenynek, meglehetősen szűkös szortimenttel, 2000–4000 forintos kilogrammonkénti árért kínált különféle sonkaterméket.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


