Egy új kutatás szerint a vaj növényi olajokkal való helyettesítése jelentősen csökkentheti a halálozási kockázatot,

Örülhetnek a vásárlók: a diszkontok vajháborúja csak a kezdet, hamarosan újabb akciók robbannak
Az Aldi és a Lidl után a Penny is beszállt a "vajháborúba", azaz 20-25 százalékkal tartósan csökkentették az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát, mely az utóbbi időben durván elszállt, 76 százalékkal többet kellett fizetnünk érte januárban, mint egy évvel ezelőtt. A 24.hu értesülése szerint más élelmiszerekkel kapcsolatban is hallhatunk majd ehhez hasonló híreket a közeljövőben.
Egymás után három diszkontlánc döntött úgy, hogy csökkenti a vaj árát. A 20–25 százalékos árcsökkentés azt jelenti, hogy a szóban forgó termékek ára visszamegy nagyjából a tavaly szeptemberi szintre.
Lehet, hogy hamarosan más élelem is olcsóbb lesz: az Aldi saját bevallása szerint keresi a lehetőséget, hogy még több magyar és nemzetközi vajtermék árát vigye lejjebb, illetve bíznak abban, hogy a vajárak csökkenése csupán a kezdet, és a tejtermékeknél, illetve általában az élelmiszereknél is további árcsökkentések jöhetnek náluk. A Lidlnek is célja, hogy az elkövetkező hónapokban további árcsökkenést, kedvezményeket tudjon biztosítani minél több árukategóriában, de ennél többet üzleti titokra hivatkozva nem árultak el. A Penny megfogalmazása szerint vannak olyan termékkategóriák, ahova előbb, vannak, ahova később érkezik meg a nemzetközi trendeknek megfelelő, a nemzetközi piacon már tapasztalható árcsökkentés lehetősége.
Érzékelhető az eltolódás a sajátmárkás és a kedvezőbb árú termékek irányába, valamint megfigyelhető bizonyos termékkategóriák visszaesése – ezek jellemzően olyan termékcsoportok, amelyek a fogyasztó számára már-már luxuscikké váltak
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


