"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Van a szőlőtermesztésben valami szexi… A friss levegő, a szőlő ismerete, a bor készítésének minden apró trükkje és az érzés a mondat mögött: “ez az én borom”.
Most mindezt megkaphatod komolyabb elköteleződés nélkül: a MyWine a közösség által támogatott mezőgazdaság divathullámát meglovagolva csalogat téged is egy utánozhatatlanul vonzó kalandra - kóstolj bele a borászatba (és a saját borodba) te is!
“Egyedülálló módon, a kulisszák mögül követheted végig a bor készítésének teljes folyamatát.” - ígéri Brancs kampányuk oldalán a Takács család, azaz a MyWine csapata. Takácsék már az 1800-as évek óta foglalkoznak szőlőtermesztéssel, így nem csoda, hogy idén a 2018-as 6 puttonyos TokajIM Tokaji Aszú boruk Vinagora Champion díjban is részesült.

S noha az értékesítési módszer nem újkeletű, az élmény, amit kínál valóban az: fogadj örökbe egy szőlőtőkét az ország egyik legimpozánsabb borvidékén, Tokaj-Hegyalján, kövesd figyelemmel a fejlődését és a terméséből készült bor létrejöttét, látogasd meg magad is a romantikus tokaji dűlőket és végül (de nem utolsó sorban) élvezd barátaiddal a végeredményt!
Legyen szó édes (sárgamuskotály) vagy száraz (furmint) borról, a család ígéri: olyan borkülönlegességekre tehet most bárki szert kampányuk oldalán, amelyek sehol máshol nem kaphatóak. A személyre szabott programok és kulisszatitkok pedig tovább garantálják, hogy a poharunkba kerülő nedű valóban szívünknek kedves legyen: a saját, névre szóló MyWine borunk.
A MyWine bor- és élménycsomagjai már megtalálhatóak a Brancs közösségi piactéren!
(x)
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


