A szakértők óvatosságra intenek, de nem tartják szükségesnek a pánikot.
Folyamatosan emelkednek az online reklámköltségek, ami jelentős áremelkedést okozhat a webáruházaknál - írja a Világgazdaság.
A Facebook pár éve még elérést adott a cégeknek, ráadásul ingyen. Azonban idővel elkezdte egyre inkább visszaszorítani és fizetőssé tenni az eléréseket. Emellett a legnépszerűbb online marketingeszköz, a hírlevél mostanra teljesen hatástalanná vált, mivel az emberek többsége olvasatlanul törli ezeket az e-maileket.
Mindezek hatására az elmúlt egy évben nagyjából tízszeres drágulás volt tapasztalható az online hirdetésekben. Korábban sok webáruház az ingyenes elérésekre alapozott, így tudott olcsó lenni. A reklámköltségek jelentős emelkedésével azonban előbb-utóbb ezek az áruházak is kénytelenek emelni az áraikon.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.