November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Ma már nem kell vagyonokat költenünk arra, hogy jó bort kapjunk valamelyik áruházban: elég elmenni a legközelebbi Lidlig, Aldiig vagy Tescóig és biztosan találunk valami kedvünkre valót. A szaklapok is sorra méltatják ezeket a borokat, érdemes nyitott szemben járni. Most például mindössze 1199 forintért gazdagabb lehetünk egy kiváló vörösborral, a 2015-ös évjáratú Cotes du Rhone-nal.
"Ezt nevezem kontrasztnak. 9 eurós, jó nevű dél-rhone-i vörös a 4 eurós, noname hiperes (khm, diszkontos) ellen. A hasonlóságuk örvendetesen egységes képet fest az évjáratról (ami értelemszerűen megegyezik), egyben rá is világít az árértékbeli disszonanciára" - írja a Gault&Millau. Két, Cotes du Rhone bort hasonlítottak össze. Az egyik közel 3000 forint, plusz ehhez jött a szállítási díj, a másikat egy Lidl üzletben vásárolták. Végül mind a kettő 10 pontot kapott az értékelésen (a 20-ból),
A két bort összehasonlítva a szerző arra jutott, hogy a diszkontáruház bora ma több élményt nyújt, ráadásul mindössze 1199 forintba kerül a Lidl 22. heti akciós újságja szerint.
A Xavier Vins Cote du Rhone borát is dícsérték, ám ár-érték arányban a Lidl messze veri azt. A Lidl leírása szerint egyébként leginkább azoknak ajánlják a 2015-ös Cote du Rhone, akik szeretik a testesebb borokat. Azt írják, az ital kiváló egy esti beszélgetés mellé, önmagában is, de jól passzol a nehezebb húsételekhez és sültekhez is.
Nem újdonság egyébként, hogy a hipermarketek, diszkontok polcain kifejezetten jó áron vásárolhatunk színvonalas borokat. Egy hete számoltunk be róla, hogy rendkívül jól járhatunk a 2016-os Albert Pineaud Coteaux d'Aix-en-Provence rozéval, ezt szintén a Lidl-ben szerezhetjük be, ha szerencsénk van. Mind a két ital a francia hetek keretén belül került a magyar üzletek polcaira, érdemes tehát nyitott szemmel járni.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.