Az alapélelmiszereken belül például a tojás ára közel 30 százalékkal, a búzafinomliszté 20 százalék feletti mértékben csökkent.
A bértárgyalások újabb fordulója zajlott le a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete (KASZ) és a Tesco vezetősége között. A vállalatnál jelentős mértékű béremelés jöhet - olvasható a KASZ közleményében.
A tárgyaláson a vállalat vezetősége megerősítette azt a szándékát, hogy három éven belül a bérek tekintetében a közép-kelet-európai régióban a kiskereskedelmi szektorban a három legjobban fizető munkáltató közé szeretne bekerülni. Éppen ezért ehhez jelentős mértékű béremelést kíván végrehajtani már az idei évben is.
A KASZ szerint rendkívül fontos, hogy a bérfejlesztés minél szélesebb körben valósuljon meg. A szakszervezet célja, hogy a tárgyalások során a teljes munkavállalói körről folyjanak az egyeztetések, és ne emeljünk ki előre külön munkaköri csoportokat, illetve áruházakat, hiszen ez az egyeztetések során rontaná a többi munkavállaló béremelési esélyét.
Álláspontunk szerint szükség van egy általános béremelésre és a felgyülemlett feszültségek kezelésére. A tárgyalást a felek másfél hét múlva folytatják, ahol már az egyes munkaköri csoportokat érintő konkrét problémákról lesz szó.

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


