Kultikus termékeket hoz vissza a Lidl: régóta várják a vásárlók, indulhat a roham a diszkontokba.
Főképpen a telekommunikáció, illetve a háztartási nagygépek iránt van kereslet, míg a tableteket kevesebben vásárolják - derül ki a Gfk sajtóközleményéből.
A telekommunikációs termékek piacán 11 százalékos növekedés volt az előző év azonos időszakához képest, ami jórészt az okostelefonok iránti keresletnek köszönhető. Az okostelefonoknál leginkább a magasabb kategóriájú termékeket viszik, míg a hagyományos telefonok egyre inkább kiszorulnak a piacról.A háztartási nagygépek közül a hűtőszekrények továbbra is keresettek, a mosógépcsere-program miatt pedig a mosógéppiacon év végére várnak kimagasló eladásokat. A háztartási kisgépeket kevesebben vásárolták, ami valószínűleg a porszívók és az ételelőkészítő-eszközök iránti csökkent kereslet miatt lehet. A kávéfőzők, a szájápolási termékek, és a szőrtelenítő készülékek piaca viszont továbbra is növekszik.
Szórakoztató elektronikai eszközök közül legfőképpen az akciós kamerákat, hangprojektorokat, autó-, mikro- és mini hifiket vásárolják, illetve a nagy (40'+) képernyőméretű lapostévék is népszerűek. Meglepő módon a tabletek teljesítménye volt az egyik legalacsonyabb, és a notebook eladások is gyengébbek voltak a harmadik negyedévben.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Portfolio Gen Z Fest 2025


