Az autóút jelentős forgalma miatt időszakos torlódások alakulhatnak ki.
Valószínűleg idén is nagy forgalma lesz a virágboltosoknak halottak napja környékén - írja a Világgazdaság.
Mivel Mindenszentekkor és Halottak napján is jó idő várható, a virágboltosok szerint többen vásárolnak majd vágott virágot, mint fagyos időben szoktak. Az ágazatban visszaállt a válság előtti forgalom, a szomszédos országokból, Szlovákiából, és Romániából is sok kereskedő jön Magyarországra.
- mondta a lapnak Treer András, a Flóra Hungária szakmai igazgatója.
A temetőbe látogatók között előre láthatólag idén is különösen a vágott, és a cserepes krizantémot, valamint a száraz termésekből készült koszorúkat vásárolják majd sokan. Vidéken továbbra is a művirágkoszorúkat keresik a legtöbben, főképp azok, akik csak ritkán tudnak eljutni szeretteik nyughelyéhez.
Az elmúlt években a hipermarketláncok is beszálltak a versenybe, az üzletek polcai már hetekkel az ünnep előtt tele vannak mécsesekkel és gyertyákkal. A tapasztalatok alapján már csak azok veszik meg ezeket virágboltban, akik megfeledkeztek róla. Annak ellenére, hogy a gyártók úgy becsülték, egy kisméretű műanyag koszorú ára akár meg is triplázódhat, az olcsóbb művirágok sem tűntek el a piacokról.

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


