November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
A Gazdasági Versenyhivatal a Garnier Fructis Damage termékeit vizsgálta, vajon valóban olyan tulajdonságokkal bírnak-e a samponok, mint ahogy az a reklámokban szerepel. A cég vállalta, hogy változtat a hirdetéseiben a szóhasználaton, így sem bírságot nem kell fizetniük, sem jogsértést nem követnek el.
Kötelezettségvállalással zárult a L’Oréal ügye. A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) elfogadta a L’Oréal Magyarország Kozmetikai Kft. (L’Oréal) vállalásait a Garnier Fructis Goodbye Damage hajápoló termékcsaládra vonatkozó kommunikációjával kapcsolatban. A GVH jogsértést nem állapított meg az ügyben, és bírságot sem szabott ki.
A GVH azt vizsgálata, hogy a vállalkozás megalapozottan népszerűsítette-e a haj sérüléseire, töredezésére megoldást kínáló Garnier Fructis Goodbye Damage termékek helyreállító hatásait, illetve a hajápolási cikkek használatával elérhető eredményeket reklámjaiban.
A GVH a L’Oréal vállalásai alapján kötelezettségként írta elő, hogy a vállalkozás
- ne használja a "helyreállít" szót a Garnier Fructis Goodbye Damage termékcsalád népszerűsítésekor;
- reklámjaiban alkalmazza a teljes termékcsalád (sampon, balzsam, hajtöredezés elleni szérum) képi megjelenítését;
- indítson fogyasztói oktatási kampányt a hajkárosodásról, a hajápoló termékek megfelelő használatáról és várható hatásairól honlapján, valamint az egyes áruházláncokban elérhető szórólapokon - bemutatva valamennyi termékének tesztelési folyamatát, illetve a tesztek típusait is;
- a fogyasztók részleges kompenzálására kedvezményes áron kínálja a Garnier Fructis Goodbye Damage duopackot (sampon, balzsam) a kiskereskedőknek - a vállalt információt hordozó csomagolással.
A hivatal a kötelezettségvállalási nyilatkozat tartalmának mérlegelése után úgy ítélte meg, hogy a közérdek védelme hatékonyan biztosítható a vállalás elfogadásával, e mellett az alábbi körülményeket értékelték:
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
- a kozmetikai cég már az eljárás vizsgálati szakában benyújtotta vállalását;
- a vállalkozás önként módosította kommunikációs gyakorlatát, amely nem sérülékeny fogyasztókat célzott meg,
- valószínűsíthetően csökken az észlelt probléma ismétlődésének kockázata;
- a kötelezettségvállalás túlmutat a konkrét ügyön, így útmutatásul szolgálhat a versenytársak számára kommunikációs tevékenységük alakításakor;
- a kötelezettségek megfelelnek az ellenőrizhetőség követelményének.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.