November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Átlagos termésre, de nagyon jó minőségre számítanak idén a bortermelők - írja a Magyar Nemzet. A lap kitér arra is, hogy eközben készül a szőlő-bor stratégia, ami a tervek szerint új irányokat is megfogalmaz az ágazat számára.
A cikkben azt közlik, hogy a szokásosnál hamarabb - a hungarikumnak számító csabagyöngyével - megkezdődött az idei szüret. A szakemberek szerint az idei évjárat kitűnőnek ígérkezik, mert sok volt a napos órák száma, jégverés csak elszórtan fordult elő és a peronoszpórától sem kell tartani.
Tornai Tamás, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) elnöke a Magyar Nemzetnek arról nyilatkozott, hogy zajlik a szőlő-bor ágazat stratégiájának megalkotása. Az elnök emlékeztetett, hogy míg az osztrák közösségi bormarketingre körülbelül évente kétmilliárd forintot fordítanak, addig Magyarországon csak ennek az összegnek a háromnegyedét.
Tornai Tamás szavai szerint Magyarországon kevésbé hatékonyan használják fel a forrásokat, a HNT viszont a borászszakma képviselőjeként vállalja, hogy kidolgozza azokat a fő irányokat, amerre érdemes elmozdulni.
Azt is elmondta, hogy az ágazati stratégia még nem készült el, de körülbelül két hónap múlva már közérthető formában meg fogják tudni jelentetni a lényeges részleteit.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.