A gyűjtőállomásokon szinte mindenütt a szükségesnél kevesebb az anyatej - sokan az interneten próbálnak értékesíteni, ez azonban igen veszélyes - írja a Magyar Nemzet.
A gyűjtőállomásokon szinte mindenütt a szükségesnél kevesebb az anyatej. Bár az interneten sokan hirdetnek eladásra, de az ellenőrizetlen anyatejjel sok betegség is terjedhet, és az is bizonytalan, hogy valóban anyatejhez jut-e a vásárló.
Az állomásokon 1800 forintot fizetnek literenként az anyatejért, mégis keveset adnak le - de ez nyáron általában így van. Ősszel és tavasszal 800-900 liter jön be egy hónapban, de ez is csak a harmada annak, mint amennyire szükség volna.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








