A kedden induló VOLT, valamint az azt követő Heineken Balaton Sound és Sziget fesztiválokon a látogatók idén első alkalommal minden árusnál és vendéglátóhelyen használhatják a MasterCard PayPass™ vagy Maestro PayPass™ kártyájukat, órájukat, matricájukat. A soproni fesztivál helyszínén a szervezők már túl vannak az érintés nélküli kártyás rendszer előzetes tesztjén is: a fizetést üzemeltető Metapay sikerrel hajtott végre bankkártyás műveleteket minden Magyarországon kibocsátott MasterCard PayPass™ kártyával, órával és matricával a VOLT fizetőhelyein.
"A 2012-es fesztiválok igazi áttörést jelenthetnek a PayPass™ számára, hiszen az idei szezonban közel hatszázezer fesztiválozónak lesz lehetősége megismerkedni az érintés nélküli megoldások előnyeivel" - mondta Hemberger András, a MasterCard Europe üzleti vezetője, aki hozzátette: "a lengyelországi tapasztalatok azt mutatják, hogy azok, akik a fesztiválon kipróbálják az érintés nélküli kártyákat, később is használni fogják azokat."
Havonta egymillió PayPass™ fizetéssel Kanada után Lengyelországban végzik a legtöbb érintés nélküli PayPass™ bankkártya műveletet a világon. Ebben nagy szerepe van annak, hogy a lengyelországi zenei fesztiválok a látogatói már évek óta élesben tesztelhetik ezt az innovatív fizetési módot.
Hemberger András szerint az idei nyári zenei fesztiválok jelentősen hozzájárulnak majd a PayPass™ további magyarországi terjedéséhez is, és akár áttörést is hozhatnak a piacon. Míg a 38 milliós Lengyelország idei fesztiváljain már több mint egymillió látogató fizethet MasterCard PayPass™ kártyákkal, Magyarországon a becslések szerint közel hatszázezer fesztiválozónak lesz lehetősége megismerkedni az érintés nélküli megoldások előnyeivel.
A PayPass™ 2005-ös bevezetése óta 108 millió kártya, óra vagy matrica került forgalomba a világ 37 országában. Magyarországon jelenleg hat pénzintézetnél van lehetőség PayPass™ kártya igénylésére, amelyekkel országszerte több mint 2000 terminálon fizethetünk.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.