A világ internetezőinek nagy többsége, 85 százaléka elektronikus levelek segítségével is kapcsolatot tart embertársaival, ez a kommunikációs forma az Ipsos kutatása szerint leginkább Magyarországon jellemzi a netezőket: 94 százalékuk kap és küld e-maileket.
Az Ipsos legújabb felmérése szerint gyakori érintkezési mód az email Svédországban (92 százalék), Belgiumban (91 százalék), Indonéziában (91 százalék), Argentínában (90 százalék) és Lengyelországban (90 százalék.) Az e-mail minden országban elterjedt, általában 80 százalék feletti arányban jellemzi a világháló használóit. Ez alól csupán India és Szaúd-Arábia a kivétel, ahol az internetezők kétharmada, illetve szűk fele szokott elektronikus levelek segítségével információt cserélni.
Népszerűek a közösségi oldalak is: az internetezők 62 százaléka van fent valamelyik társasági portálon, illetve fórumokba vagy blogokba ír. A magyar netes társadalom az átlagosnál aktívabb e tekintetben is, 70 százalékuk felkeresi és használja a közösségi site-okat. Míg a világ más részein általában a korosztályi összefüggések a legkarakteresebbek - a 35 év alattiak 70, a 36-50 év közöttiek 60, a náluk idősebbeknek pedig az 51 százaléka osztja meg gondolatait, élete történéseit a weben -, addig Magyarországon ezek az eltérések kevésbé markánsak és nem teljesen illeszkednek a nemzetközi trendbe. Sorrendben, a korosztályi csoportokban a közösségi oldalakon szörfölők aránya: 74 százalék, 66 százalék és 70 százalék. További, bár nem jelentős sajátosság az iskolázottság szerinti különbség: az alacsony iskolázottságú internetező magyarok 64 százaléka időzik a társasági portálokon, a középfokú és felsőfokú végzettségűeknek pedig 73-73 százaléka.

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


