Kivonja ruházati termékeinek gyártását Mianmarból a Lidl. Korábban már több világcég is kivonult az országból az emberi jogi visszásságok és a katonai junta embertelenségei miatt.
Szagos farmernadrággal, pontosabban málnaillatúval rukkolt elő egy japán ruhagyár.
A Naked and Famous Denim nevű cég kifejezetten férfiaknak gyártja új termékét, hogy annak illata elfedje a túl tartós használat szagát. A nadrág illatlelke parányi mikrokapszulákban rejlik, ezekkel a szövetet bevonták, majd bele is sütötték. Így az illat nem illan el az első mosásnál, sőt: a tesztek alapján még öt után is érezhető. Az illat egyébként az anyag dörzsölődése által szabadul fel.
Ha egy férfi nem érzi az egyéniségéhez kellően passzolónak a málnát, akkor sem kell elkeserednie, mert a cég tervezi alma, banán, eukaliptusz, grapefruit és menta illatú nadrágok árusítását is. A barátnői orrot kímélő ruhadarab ára 150 dollár (33 ezer forint).
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.