Trump kereskedelmi háborúja jelentősen megemeli a ruházati cikkek árát.
Szagos farmernadrággal, pontosabban málnaillatúval rukkolt elő egy japán ruhagyár.
A Naked and Famous Denim nevű cég kifejezetten férfiaknak gyártja új termékét, hogy annak illata elfedje a túl tartós használat szagát. A nadrág illatlelke parányi mikrokapszulákban rejlik, ezekkel a szövetet bevonták, majd bele is sütötték. Így az illat nem illan el az első mosásnál, sőt: a tesztek alapján még öt után is érezhető. Az illat egyébként az anyag dörzsölődése által szabadul fel.
Ha egy férfi nem érzi az egyéniségéhez kellően passzolónak a málnát, akkor sem kell elkeserednie, mert a cég tervezi alma, banán, eukaliptusz, grapefruit és menta illatú nadrágok árusítását is. A barátnői orrot kímélő ruhadarab ára 150 dollár (33 ezer forint).
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


