Taroltak a tévékészülékek a karácsonyi vásárlási szezonban. Slágertermék volt továbbá a laptop, az okostelefon és az e-book olvasó - számol be a hazai műszakicikk-kereskedelmi piac meghatározó szereplője. Az Euronics - Vöröskő Kft. adatai szerint a televíziók értékesítési mutatója megközelítette az egy évvel korábbi adat kétszeresét. A decemberi értékesítés az egész évi forgalom több mint 20 százalékát tette ki - tájékoztatta a Pénzcentrum.hu-t az áruházlánc.
Az év utolsó hónapjában kimagasló forgalmat produkáltak a modern tévékészülékek. Mint arról Fajcsi Róbert, az Euronics - Vöröskő Kft. értékesítési igazgatója beszámolt, 10 ezernél is több termék kelt el üzleteikben a karácsonyi szezon idején, meghaladva az egy évvel korábbi adatot. Jól megfigyelhető a különböző technológiák közötti átrendeződés: folyamatosan emelkedett a LED TV-k eladása, részarányuk az év végén jócskán meghaladta a többi készülékét. Ezzel szemben a plazma TV-k piaca közel felére zsugorodott, és a hagyományos LCD-technológiás készülékekből is kevesebb fogyott. Ez a tendencia nagyban köszönhető annak, hogy a gyártók egyre nagyobb hangsúlyt helyeznek a LED-es fejlesztésekre. Az újdonságok, mint az internet-TV és a 3D készülékek is főképp a LED-háttérvilágítású típusok eladásait növelték; a 2011-es Karácsony slágere egyértelműen a 3D-s okostévé volt.
Nagy volt az érdeklődés a telefonok iránt is - nem csupán az okostelefonok, hanem az alacsonyabb árkategóriás mobil-, valamint a hordozható vezeték nélküli készülékek szegmenségben is. Az karácsonyi szezon nagy nyertesei voltak továbbá a számítástechnikai termékek, különösen a notebookok. Érdekes tapasztalat, hogy a vásárlók már nem a legolcsóbb modelleket keresik, hanem a legalább kétmagos processzorral szerelt, és dedikált videókártyával rendelkező konfigurációkat. Az e-könyv olvasók piacán egyelőre az olcsóbb, LCD-kijelzős készülékek népszerűbbek, az úgynevezett e-ink technológia még kevésbé keresett.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.