A Bookline.hu Nyrt. január 15-től új, online bevásárlóközpontot hoz létre Shopline néven, mellyel virtuális polcokat biztosít majd több saját almárkának, illetve a bolt a boltban rendszer keretein belül számos hazai és nemzetközi márkának is - tájékoztatta lapunkat a Bookline. A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett társaság saját, hivatalos elnevezését is megváltoztatta.
A Bookline mint Magyarország legnagyobb internetes könyváruháza évek óta megbízható minőséggel, széles választékkal és kedvező árakkal várja online vásárlóit. Működésének 10 éve során a kezdeti online antikvárium mára többmilliós termékkínálattal és 700 ezer regisztrált felhasználóval bíró internetes vállalattá vált, melynek termék- és szolgáltatáskínálata messze túlmutat a kezdeti elképzeléseken.
A társaság korábban elfogadott termékbővítési stratégiájának köszönhetően már a 2011-es, rekorderedményeket felmutató karácsonyi szezonban is több százezer könyvön kívüli termék szerepelt a webáruház kínálatában, melyeket január 15-től új márkanéven és a Shopline.hu webcímen érhetnek el a vásárlók. Shopline ernyőmárkaként funkciónál a jövőben, amely virtuális polcokat biztosít majd több saját almárkának, illetve a bolt a boltban rendszer keretein belül számos hazai és nemzetközi márkának is. A társaság továbbra sem szakít a Bookline felhasználók által kedvelt egy kosár-egy kassza - egy csomag kereskedelmi elvvel, ezzel is megtartva versenyelőnyét a hazai konkurensekkel szemben.
Az idei év legjelentősebb kihívása számunka az lesz, hogy a Shopline a Bookline-tól megörökölt, jelenleg számosságában már most figyelemreméltó nem-könyves termékkínálatát úgy bővítsük, hogy az minden vásárlói igényt kielégítsen, és a Shopline ez év végére valódi alternatívája legyen a városi bevásárlóközpontoknak - mondta el Starcz Ákos, a társaság vezérigazgatója.
A Bookline márka nem szűnik meg, de a nevét Shopline webáruház Nyrt.-re változtató társaság elképzelése szerint a Bookline.hu kizárólag könyveknek és a könyvekhez szorosan kapcsolódó kulturális termékeknek ad majd helyet a jövőben.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 173 855 forintot 20 éves futamidőre már 6,54 százalékos THM-el, havi 141 413 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a K&H Banknál 6,64% a THM, míg a CIB Banknál 6,68%; a MagNet Banknál 6,75%, a Raiffeisen Banknál 6,79%, az Erste Banknál pedig 6,89%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A Shopline égisze alatt a Bookline-on kívül két saját almárka kerül bevezetésre: a gyermektermékekkel foglalkozó Kidline, valamint a Homeline, ahol az egyre bővülő lakberendezési tárgyak és dekorációk kínálata mellett a jövőben a kertészkedéshez szükséges kiegészítők, valamint az otthoni kedvencek gondozásához nélkülözhetetlen termékek is megtalálhatóak lesznek.
A Shopline célja, hogy a vásárlás gyors és kényelmes módját kínálja látogatói számára, akik néhány kattintásnyi idő alatt számos olyan terméket rendelhetnek meg, melyekre a mindennapokban szükségük van, ezzel időt és persze pénzt spórolva meg.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.