A Bookline.hu Nyrt. január 15-től új, online bevásárlóközpontot hoz létre Shopline néven, mellyel virtuális polcokat biztosít majd több saját almárkának, illetve a bolt a boltban rendszer keretein belül számos hazai és nemzetközi márkának is - tájékoztatta lapunkat a Bookline. A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett társaság saját, hivatalos elnevezését is megváltoztatta.
A Bookline mint Magyarország legnagyobb internetes könyváruháza évek óta megbízható minőséggel, széles választékkal és kedvező árakkal várja online vásárlóit. Működésének 10 éve során a kezdeti online antikvárium mára többmilliós termékkínálattal és 700 ezer regisztrált felhasználóval bíró internetes vállalattá vált, melynek termék- és szolgáltatáskínálata messze túlmutat a kezdeti elképzeléseken.
A társaság korábban elfogadott termékbővítési stratégiájának köszönhetően már a 2011-es, rekorderedményeket felmutató karácsonyi szezonban is több százezer könyvön kívüli termék szerepelt a webáruház kínálatában, melyeket január 15-től új márkanéven és a Shopline.hu webcímen érhetnek el a vásárlók. Shopline ernyőmárkaként funkciónál a jövőben, amely virtuális polcokat biztosít majd több saját almárkának, illetve a bolt a boltban rendszer keretein belül számos hazai és nemzetközi márkának is. A társaság továbbra sem szakít a Bookline felhasználók által kedvelt egy kosár-egy kassza - egy csomag kereskedelmi elvvel, ezzel is megtartva versenyelőnyét a hazai konkurensekkel szemben.
Az idei év legjelentősebb kihívása számunka az lesz, hogy a Shopline a Bookline-tól megörökölt, jelenleg számosságában már most figyelemreméltó nem-könyves termékkínálatát úgy bővítsük, hogy az minden vásárlói igényt kielégítsen, és a Shopline ez év végére valódi alternatívája legyen a városi bevásárlóközpontoknak - mondta el Starcz Ákos, a társaság vezérigazgatója.
A Bookline márka nem szűnik meg, de a nevét Shopline webáruház Nyrt.-re változtató társaság elképzelése szerint a Bookline.hu kizárólag könyveknek és a könyvekhez szorosan kapcsolódó kulturális termékeknek ad majd helyet a jövőben.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A Shopline égisze alatt a Bookline-on kívül két saját almárka kerül bevezetésre: a gyermektermékekkel foglalkozó Kidline, valamint a Homeline, ahol az egyre bővülő lakberendezési tárgyak és dekorációk kínálata mellett a jövőben a kertészkedéshez szükséges kiegészítők, valamint az otthoni kedvencek gondozásához nélkülözhetetlen termékek is megtalálhatóak lesznek.
A Shopline célja, hogy a vásárlás gyors és kényelmes módját kínálja látogatói számára, akik néhány kattintásnyi idő alatt számos olyan terméket rendelhetnek meg, melyekre a mindennapokban szükségük van, ezzel időt és persze pénzt spórolva meg.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


