Az ünnep előtti napokban megsokszorozódott a tipikus húsvéti termékek forgalma a Tescóban. A 99%-ban magyar termelőktől származó sonkából és füstölt áruból az áruházlánc több mint 1000 tonnát értékesített. A legnagyobb változás az előző évekhez képest, hogy minden árufajtából a minőséget részesítették előnyben a vásárlók - áll az áruházlánc mai közleményében.
Március elején már polcokra kerültek a húsvéti termékek, így a vásárlók gazdag árukínálatból válogathatták össze, hogy mi kerüljön az ünnepi asztalra. A szinte teljes mértékben magyar beszállítóktól származó hagyományos és prémium termékek forgalma jelentősen meghaladta a tavalyi eladásokat: mind a csemegepultban található, mind az előre csomagolt sonkák szegmense erősödött.
Bár az alacsony árkategóriás termékek eladása kisebb mértékben nőtt, a legkeresettebb termék idén is a magyar füstölt, kötözött lapockasonka volt. A sonka éves forgalmának egyötöde bonyolódik a húsvéti szezonban; a kötözött sonkából 200-szor annyi fogyott, mint egy átlagos héten. Sonkából és füstölt áruból az áruházlánc több mint 1000 tonnát értékesített.
Ahogy a sonkák esetében, a friss húsok terén is megfigyelhető volt a gyártói márkák erősödése, de a vásárlói döntések elsődleges szempontja továbbra is a fogyasztói ár. Emelkedett a sertés- és marhahús iránti kereslet is, melyek közül a legnépszerűbb termékeknek a lapocka, a tarja és a csont nélküli karaj bizonyult. A Tesco áruházaiban a friss baromfi 100%-a magyar beszállítóktól kerül a pultokba, míg a húspultban kapható sertéshús 95%-a szintén magyar. Bár a friss húsok területen kisebb a szezonális hatás mint a sonka területén, a Tesco mintegy 30%-os forgalomemelkedésről számolt be egy átlagos héthez képest.
A húsféléken kívül az elmaradhatatlan húsvéti tojás is óriási mennyiségben fogyott a Húsvét előtti napokban. Az ünnepi időszakban természetesen a tojás forgalma is megháromszorozódott.
A Tesco növelte a kínálatot csoki figurákból és úgynevezett húsvéti csomagokból is, mely utóbbiak az édességeken kívül apróbb ajándéktárgyakat, pl. plüssfigurákat, bögréket rejtenek. A húsvéti csoki nyuszik és tojások eladásában megfigyelhető volt egy új fogyasztói irányvonal: a vásárlók a tejbevonó masszából készült termékek helyett inkább a minőségi húsvéti édességeket keresték. Míg a húsvéti csoki nyuszik és tojások forgalma nem emelkedett a tavalyi évhez képest, a különlegesebb csoki figurák (pl. bárány, katicabogár) és a húsvéti csomagok népszerűsége jelentősen megnőtt. Locsolókölniből kétszer annyi fogyott, mint a tavalyi év húsvéti időszakában.
JÓL JÖNNE 2,8 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 2 809 920 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 62 728 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 12,86%), de nem sokkal marad el ettől az MBH Bank 62 824 forintos törlesztőt (THM 12,86%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Mivel idén a Húsvét április végére esett, így a húsvéti termékeken kívül már a kertészeti cikkek és szabadtéri gyermekjátékok népszerűek voltak; a Tesco ezen árucikkekből is kiugró forgalomról számol be. A jó idő beköszöntével jobban fogytak a hagyományos és mesefigurákkal díszített gyermek kerékpárok és rollerek, görkorcsolya szettek, színes szélforgók, melyekből a Tesco rendkívül széles választékot kínál.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.