A világ legnagyobb közösségi vásárlós multija hazánkban és a környező országok piacán terjeszkedne. Egy időben lépne be a piacra Csehországban és Szlovákiában. Az azonban még kérdés, hogy a felvásárlást vagy a piaci versenyt választja-e - írja az Index.
A Groupon már jelen van a régió szinte valamennyi országában, Csehországot, Szlovákiát és Magyarországot kivéve. A hírportál információi szerint a társaság már felvette a kapcsolatot a legnagyobb piaci szereplőkkel és találkozót kezdeményeztek, hogy előkészítsék a terepet maguknak. Csehországban állítólag felvásárlási ajánlatot is tettek a nagyobb szereplőknek, mert egyelőre az a piac tűnik a legfontosabbnak, legnagyobb ütemben fejlődőnek.
A helyi cégek viszont féltve a nehezen megszerzett piacukat megpróbálnak összefogni a multi ellen. A három ország piacvezetői közösen szeretnének fellépni a Groupon terjeszkedése ellen, tennék ezt szoros együttműködéssel, közös ajánlatokkal.
A társaságnak nem lesz könnyű dolga, hiszen mindhárom országnak megvan a maga piacvezetője; hazánkban ez minden bizonnyal a Bónusz Brigád. A társaság egyik lehetősége, hogy az egyik nagy szereplőt környékezi meg és felvásárolja. A másik, hogy saját maga lép be a piacra és felveszi a versenyt a régiót egyelőre uraló vállalkozásokkal.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.