A világ legnagyobb közösségi vásárlós multija hazánkban és a környező országok piacán terjeszkedne. Egy időben lépne be a piacra Csehországban és Szlovákiában. Az azonban még kérdés, hogy a felvásárlást vagy a piaci versenyt választja-e - írja az Index.
A Groupon már jelen van a régió szinte valamennyi országában, Csehországot, Szlovákiát és Magyarországot kivéve. A hírportál információi szerint a társaság már felvette a kapcsolatot a legnagyobb piaci szereplőkkel és találkozót kezdeményeztek, hogy előkészítsék a terepet maguknak. Csehországban állítólag felvásárlási ajánlatot is tettek a nagyobb szereplőknek, mert egyelőre az a piac tűnik a legfontosabbnak, legnagyobb ütemben fejlődőnek.
A helyi cégek viszont féltve a nehezen megszerzett piacukat megpróbálnak összefogni a multi ellen. A három ország piacvezetői közösen szeretnének fellépni a Groupon terjeszkedése ellen, tennék ezt szoros együttműködéssel, közös ajánlatokkal.
A társaságnak nem lesz könnyű dolga, hiszen mindhárom országnak megvan a maga piacvezetője; hazánkban ez minden bizonnyal a Bónusz Brigád. A társaság egyik lehetősége, hogy az egyik nagy szereplőt környékezi meg és felvásárolja. A másik, hogy saját maga lép be a piacra és felveszi a versenyt a régiót egyelőre uraló vállalkozásokkal.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


