Gourmet (ínyenc) bisztróval kombinált boltokat nyitna Európa nagyvárosaiban a CBA - írja a Napi Gazdaság.
Berlinben már a Hungarikum Delikát üzlet utolsó engedélyei beszerzésénél, Párizsban, Brüsszelben és Londonban még a helyszínválasztásnál tart a magyar üzletlánc.
A lap beszámol arról is, hogy az Agrármarketing Centrum társvállalkozói megállapodást kötött az üzletlánccal, amely értelmében a kereskedelmi lánc állja a párizsi Nemzetközi Mezőgazdasági Kiállításon való részvétel költségeinek túlnyomó részét, a 140 milliós költségből legalább 100 millió forintot. Így 47 magyar termelő, gyártó - köztük 12 borászat - 327 terméke mutatkozhat be a világ egyik legjelentősebb agrár-élelmiszeripari kiállításán február végén.
A kiállításon megjelenő termelőket aszerint választották ki, hogy mennyiben képesek a megfelelő minőségű, mennyiségű árualapot folyamatosan biztosítani.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Portfolio Gen Z Fest 2025


