
Kivételes akciót robbant a Lidl a héten: ilyen leárazás nem sokszor van, indulhat a roham a boltokba
Beütött a kánikula, az Aldi után most a Lidl akcióz le hűsítő berendezések.
A karácsonyi ünnepek idején hagyományosan a jókívánságoké és az ajándékozásé a főszerep, de nem minden nő körében. Egy felmérés arra világított rá, hogy a gyengébbik nem képviselői az ünnepi időszakban többet költenek magukra, mint barátaikra vagy éppen családtagjaikra.
Az angliai "Clothes Show Live" kutatásában, több mint 3 ezer embert kérdeztek meg, amiből az derült ki, hogy a női nem több mint a fele költ többet magára a karácsonyi szezon alatt, mint másokra.
A költekezés egyértelműen annak köszönhető a nők körében, hogy az ünnepi szezon alatt rengeteg karácsonyi partit szerveznek a vállalatok, amin a hölgyeknek nagy kihívást jelent, hogy újonnan vásárolt ruháikkal, cipőikkel lenyűgözzék főnökeiket, valamint céges partnereiket. Az öltözékek és kiegészítők mellett rengeteget áldoznak még különböző kozmetikai kezelésekre is, hogy a buliszezonban tökéletes toalettel jelenhessenek meg egy-egy rendezvényen.
A Clothes Show Live szakembere Maryam Hamizadeh véleménye szerint a nők megérdemlik, hogy ebben az időszakban többet költsenek magukra a munkahelyük által rájuk gyakorolt nyomás miatt.
Beütött a kánikula, az Aldi után most a Lidl akcióz le hűsítő berendezések.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.