Egy felmérés adatai szerint a brit kocsmák több ételt adnak el, mint italt. A közismerten sörkedvelő országban az alkohol eladásának drasztikus csökkenése egyértelműen annak köszönhető, hogy a szupermarketekben olcsón megvásárolhatóak a szeszesitalok és, hogy megtiltották a dohányzást a kocsmákban.
Az elmúlt év statisztikái alapján mintegy 7000 pubnak kellett bezárnia végleg a kapuit a megváltozott fogyasztói igényeknek köszönhetően Nagy-Britanniában. A piaci verseny arra ösztönzi a megmaradt közel 50 ezer kocsma tulajdonosát, hogy egyre inkább fejlesszék a gasztronómiai szolgáltatások minőségét. Háromból egy kocsmavendéglő kínál már ma is olyan extra ételeket, amiket az emberek csak nehezen tudnak otthon elkészíteni.
A szakértők szerint a recessziót csak azok a pubok fogják átvészelni, amelyek igényes ételkínálattal is rendelkeznek, de egy-egy menü olcsó ára is hozzájárulhat a forgalom növekedéséhez.

Néhány hálózat már változtatott az eddig bevett szokásain és például már a délelőtti órákban is nyitva tartanak. A J D Wetherspoon nevű kocsmalánc például az új nyitva tartásnak köszönhetően az elmúlt évben mintegy 275 ezer reggelit, valamint 500 ezer kávét szolgált fel, ami csökkentette az alkohol-eladás hanyatlásából származó veszteségeket.

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


