Hullámzó gazdasági környezete ellenére a magyarországi ingatlanbefektetési piac stabil lehetőségeket kínál
A globális kiskereskedelmi piacon a luxusmárkák voltak a legaktívabbak tavaly. A CB Richard Ellis felmérése szerint a luxusmárkák terjeszkedtek leginkább a kisker piacon, s a globális elterjedtségük is nekik a legnagyobb - írja a PropertyEU.
A tavalyi évben világszerte nyitott kiskereskedelmi üzletek 23 százalékát tették ki a nemzetközi luxusmárkák a CBRE "How Global is the Business of Retail?" (Mennyire globális a kiskereskedelmi szektor?) című tanulmánya szerint. A felmérésben 294 vezető nemzetközi kiskereskedelmi láncot és 69 ország piacát vizsgálták.
A nemzetközi luxusmárkák átlagosan 25 országban, ill. 50 városban vannak jelen a világban, ami a globálisan leginkább elterjedt szegmenssé teszi őket a kiskereskedelmi szektorban. Az elmúlt évek egyértelműen a kínai terjeszkedésről szóltak, s mostanra a kínai és egyéb dél-kelet ázsiai nagyvárosok váltak a luxusmárkák első számú célpontjaivá.
A CBRE felmérése szerint a nemzetközi luxusmárkák 91 százaléka van jelen Hongkongban, ezzel a luxusmárkák legkedveltebb célpontjának számít. A sorban a kínai nagyvárost London (87%) és Dubaj (85%) követi. A lista első 10 helyéből ötöt foglalnak el ázsiai városok (Hongkong, Tajpej, Peking, Sanghaj, Szingapúr).
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.