Magyar termelőket bemutató akciót szervez az Agrármarketing Centrum május 7-13. között az Auchan áruházakban, (V)együnk egy kis hazait elnevezéssel; az akciósorozatra 6,5 millió forintot fordítanak.
Az Agrármarketing Centrum idei marketingprogramjának több mint kétharmadát teszik ki a belföldi programok. Ezek azt célt szolgálják, hogy a belföldi élelmiszerek kiskereskedelmében a magyar termékek aránya közelítsen a 80 százalékhoz. Az intézmény keresi a lehetőséget a magyar termékek mind szélesebb körű áruházi úgynevezett belistázására, illetve további kampányokkal kívánja felhívni a magyar árukra a fogyasztók figyelmét.
A megvalósítást szolgáló lépések egyike a mostani akció, amelynek ideje alatt hat - a budaörsi, a soroksári, az óbudai, a dunakeszi, a székesfehérvári és a kecskeméti - Auchan áruházban 200 magyar termék részére - elsősorban friss áruknak - biztosítanak időszakos belistázást, továbbá beltéri másodlagos kihelyezést az áruházi bejáratoknál.
Emellett a május 7-én és 8-án között kültéri mini-fesztiválokon az áruházak parkolóiban a háztáji ízeket kedvelő érdeklődők nemcsak kenyérlángost, hanem házi rétest, kürtöskalácsot, lekvárokat, pálinkát, borokat és sajtokat is kóstolhatnak, vásárolhatnak az érdeklődők.
Pál József, az Agrármarketing Centrum (AMC) igazgatója az MTI-nek korábban elmondta: a nehezebb gazdasági körülmények miatt csökkent az AMC idei - a programokra fordítható - költségvetése, 1 milliárd forintra a tavalyi 1,2 milliárd forintról.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.