A várakozásoknak megfelelően az észak-amerikai nézettségi listák élén nyitott a Tim Burton nevével fémjelzett Alice Csodaországban, ám az már meglepőbb, hogy a film megdöntötte az Avatar rekordját is a 3D-s filmek terén.
A rendező nagy kedvencei ebben a filmben is felbukkannak és úgy tűnik, nem alaptalanul. A Tim Burton felesége, Helena Bonham Carter és Johnny Depp főszereplésével készült film 116,3 millió dollárt kaszált az első hétvégéjén, amivel megdöntötte az Avatar rekordját is, mint a legjobban indító 3D-s film. Ezen felül az Alice Csodaországban a valaha legjobban indító, első negyedévben bemutatott film is lett. (Igen, a statisztikák bűvöletében élő Egyesült Államokban ilyen nyilvántartást is vezetnek az illetékesek.)
A siker magát a finanszírozó Disney-t is meglepte, mivel korábbi nyilatkozataik alapján alig 70 millió dolláros első hétvégére számítottak.

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


