Jól teljesít a legfiatalabb magyar outlet: a Polgár mellett 2008-ban megnyílt M3 Outlet a régióban komoly sikereket ér el - írja a Napi Gazdaság.
A látogatószám az M3-ban tavaly 600-700 ezer fő között alakult. Az előző egy évben elsősorban a nyaralási szezonban volt nagy a forgalom, a környező városok üdülőközönsége előszeretettel látogat a központba. Jelentős a külföldiek szerepe is, a közönség 25-30 százalékát lengyelek, szlovákok és ukránok teszi ki, de az autópálya miatt a román vásárlók is szívesen fordulnak meg az üzletekben.
Az M3 jóval "nehezebb" piacon nyitott, mint a Pest környéki Premier. Szebenyi Miklós igazgató a Napi Gazdaságnak elmondta: az M3-nál sokkal több marketingmunka van, a vidéki polgárság nehezebben "mozdítható".
Még több üzlet is keresi a vásárlóit, így néhányan cserélődhetnek. Az igazgató több nagy "durranást" vár idén, ám erről addig nem kíván beszélni, amíg nincs meg a szerződés. Belátható időn belül el szeretnénk érni az ötvenes üzletszámot - mondta Szebenyi.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.