Jól teljesít a legfiatalabb magyar outlet: a Polgár mellett 2008-ban megnyílt M3 Outlet a régióban komoly sikereket ér el - írja a Napi Gazdaság.
A látogatószám az M3-ban tavaly 600-700 ezer fő között alakult. Az előző egy évben elsősorban a nyaralási szezonban volt nagy a forgalom, a környező városok üdülőközönsége előszeretettel látogat a központba. Jelentős a külföldiek szerepe is, a közönség 25-30 százalékát lengyelek, szlovákok és ukránok teszi ki, de az autópálya miatt a román vásárlók is szívesen fordulnak meg az üzletekben.
Az M3 jóval "nehezebb" piacon nyitott, mint a Pest környéki Premier. Szebenyi Miklós igazgató a Napi Gazdaságnak elmondta: az M3-nál sokkal több marketingmunka van, a vidéki polgárság nehezebben "mozdítható".
Még több üzlet is keresi a vásárlóit, így néhányan cserélődhetnek. Az igazgató több nagy "durranást" vár idén, ám erről addig nem kíván beszélni, amíg nincs meg a szerződés. Belátható időn belül el szeretnénk érni az ötvenes üzletszámot - mondta Szebenyi.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Portfolio Gen Z Fest 2025


