Az elmúlt időszak különösen nagy sikereket hozott a SuperShop törzsvásárlói kártya számára. A kártyabirtokosok száma 1,8 millió, a tervek szerint hamarosan a 2 milliót is elérik -hangzott el a SuperShop mai sajtótájékoztatóján.
Szabó Szergej, a SuperShop Kft. vezérigazgatója elmondta: a legnagyobb ügyfél továbbra is a SPAR áruházlánc maradt, de például a Burger Kingben is egyre gyakrabban veszik elő a felhasználók kártyájukat. A program 10 éves fennálása óta 10,5 milliárd pontot bocsátottak ki, ez pedig egy rendkívül hatékony vásárlásgeneráló folyamatot jelent.
2009-ben félmillió új kártyaigénylést regisztráltak: jelentős lépés volt az ideiglenes kártya bevezetése, így az első vásárlástól kezdve gyűjthetőek a pontok. Bevezették a "brandelt" kártyákat, így tetszés szerint választható partnerlogó a kártyára. Hatékony a társkártya-rendszer is, ami a családon belüli pontösszegzést segíti.
Ebben az évben a tervek szerint több kicsi, és 1-2 nagyobb piaci szereplővel is partneri szövetséget köt a pontgyűjtő-hálózat, konkrét részleteket azonban a menedzsment még nem árult el. Hamarosan lehetséges lesz SuperShop ponttal online is fizetni, ennek jelenleg is folyik a tesztelése. Külföldi terjeszkedésben egyelőre még nem gondolkozik a kibocsátó.
Az egyik legdinamikusabban fejlődő partner a Burger King: a gyorsétteremláncnál a SuperShop kártya hálózati bevezetését komoly technikai, informatikai fejlesztés előzte meg. A Burger King vásárlói már több mint 1 millió SuperShop pontot gyűjtöttek.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.