Rendkívül sokszínű a győri kiskereskedelmi ingatlanpiac, a nagyobbak azonban könnyebben vészelik át a pangást -írja a Világgazdaság.
Január végén a másutt is megszokott kép fogadta a vásárlókat: akcióhegyekkel igyekeztek költésre ösztönözni a vevőket a plázákban, a belvárosi és a városszéli üzletközpontokban, valamint a hipermarketekben.
A Világgazdaság úgy tudja: a napi cikkeket és élelmiszereket kínáló áruházak jó kihasználtsággal üzemelnek, a belváros viszont gyakorlatilag halott. Egyes üzletközpontokban már nem is hirdetik magukat az üzletek, csak semleges plázareklámot látni.
Az Auchan közelgő megjelenése kissé beleszólhat az üzletek közötti küzdelembe, ha valóban úgy valósul meg a francia cég terve, ahogy korábban közölték.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Portfolio Gen Z Fest 2025


