Pénzcentrum • 2010. január 12. 13:32
Ebben az évben hazánk partnerországként jelenik meg az egyik legrangosabb nemzetközi élelmiszeripari szakkiállításon, a berlini Grüne Wochén. Az idei évben hat berlini METRO áruház is segíti Magyarország jó szereplését, a magyar termékek ismertségének növelését.
A METRO koncepciója szerint jellegzetes élelmiszeripari termékeket mutatnak be, a figyelmet az egyedi élelmiszerexport-kínálatra és gasztronómiára irányítva, egy hosszabb 2010. január 14-24-ig tartó akció keretében. A hangsúly az ízes, minőségi és biztonságos élelmiszerekre, a hagyomány és a korszerűség ötvözetére kerül - írja közleményében az áruházlánc.
Hat berlini METRO áruházban rendeznek magyar heteket és mutatják be a magyar gasztronómiai kultúrát és élelmiszereket.
Gráf József földművelésügyi és vidékfejlesztési miniszter látogatást tesz egy áruházban és találkozik a METRO Cash & Carry Németország vezérigazgatójával, Harald Fraszczakkal. A többi áruházban pedig lehetőség nyílik többek közt:
- Kiemelt megjelenést biztosítanak a magyar termékeknek az áruházi kihelyezésekben
- A METRO éttermekben magyar ételkülönlegességeket lehet megkóstolni (pl. lecsót, palacsintát)
- Magyar zene teszi kellemesebbé az áruházi vásárlási élményt, a szórakoztató elemről pedig magyar néptánc együttesek bemutatója gondoskodik
- Jótékonysági akció keretében adományt juttatnak el a berlini Brunszvik óvoda számára
- Egy utazási irodával együttműködve magyarországi utazás kerül kisorsolásra
- A kreatív koncepcióban Magyarországot egy trikolórban füstölgő csípős paprika szimbolizálja, melyet a METRO is megjelentet minden kiadványában, mely a magyar heteket népszerűsíti.