A McDonald's nem csak szavaiban, de kinézetében is zöldre vált, így a klasszikus "vörös alapon arany ívek" helyett zöld lesz a cég logójának háttere Németországban.
A "kizöldülés" elsőként a cég újonnan épülő németországi éttermeiben lesz majd megfigyelhető, így a társaság kirakatának is tekinthető étteremben a müncheni reptéren. A lépés annak a hosszú folyamatnak az egyik leglátványosabb állomása, melyben folyamatosan igyekeznek a McDonald's "zöld" hozzáállását népszerűsíteni. A McDonald's éttermek kávézó részlegei is ebben a szellemben épültek, márpedig Németország élen jár a McCafé-piacon: a gyorséttermek csaknem felében van McCafé is.
Németországban idén 42, jövőre pedig további 40 McDonald's étterem nyílik. Köszönhetően az országonként személyre szabott menüknek és az egyre több integrált kávézónak, a McDonald's Európában a válság ellenére is képes volt növekedni. A cég 1940 óta van jelen a gyorséttermek piacán, a híres piros-arany logó először 1953-ban jelent meg az egyik étterem bejárata felett.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


