A McDonald's nem csak szavaiban, de kinézetében is zöldre vált, így a klasszikus "vörös alapon arany ívek" helyett zöld lesz a cég logójának háttere Németországban.
A "kizöldülés" elsőként a cég újonnan épülő németországi éttermeiben lesz majd megfigyelhető, így a társaság kirakatának is tekinthető étteremben a müncheni reptéren. A lépés annak a hosszú folyamatnak az egyik leglátványosabb állomása, melyben folyamatosan igyekeznek a McDonald's "zöld" hozzáállását népszerűsíteni. A McDonald's éttermek kávézó részlegei is ebben a szellemben épültek, márpedig Németország élen jár a McCafé-piacon: a gyorséttermek csaknem felében van McCafé is.
Németországban idén 42, jövőre pedig további 40 McDonald's étterem nyílik. Köszönhetően az országonként személyre szabott menüknek és az egyre több integrált kávézónak, a McDonald's Európában a válság ellenére is képes volt növekedni. A cég 1940 óta van jelen a gyorséttermek piacán, a híres piros-arany logó először 1953-ban jelent meg az egyik étterem bejárata felett.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.