Netes berkekben alacsonynak számító 10-15 ezres látogatottsággal rendelkezik az Auchan hipermarket-lánc marketingstratégiájához köthető hiperarak.hu internetes oldal, a francia lánc mégsem elégedetlen - írja a Napi.
Gillemot Katalin, a cég kommunikációs vezetője szerint sokan használják csupán egy-egy termék árának lekérdezésére az oldalt, de jellemző az is, hogy kosarakat állítanak össze a program segítségével. A cég elismeri, hogy a havi egyszeri árfrissítés kevés a látogatószám növeléséhez, az oldal fejlesztése még sincs a tervek között. Az Auchan szeretné elérni, hogy a jövőben sűrűbben frissüljenek az árak, ám mindez pénz kérdése, viszont elemzők szerint a nyilvánosság elé tárt árfigyelési adatok piaca eddig egyelőre feneketlen kútnak bizonyult, csak vitte a pénzt.
A konkurencia a vártnak megfelelően folyamatosan figyeli a hiperarak.hu-t és komoly kritikát fogalmaz meg a kezdeményezéssel kapcsolatban, bár a konkurensek más szempontok alapján elemzik az árakat, mint a vásárlók. A konkurensek szerint a havi árfrissülés túl sok torzításra ad lehetőséget, hiszen az árak bizonyos esetekben naponta, de legalább hetente változnak.
Más áruházláncok - szemben az Auchannal - nem mindenhol dolgoznak azonos árakkal, a saját láncon belül is több forintos eltérések lehetnek, vagyis az összehasonlítás nem feltétlenül fedi a valóságot, ha az Auchan éppen a legolcsóbb árképzésű áruházát versenyezteti a konkurens legdrágábbjával.
Ettől függetlenül a szakemberek elismerik, hogy az Auchan marketingje erős és sok esetben képes vele verni a vetélytársakat, vagyis piacot szerezni az erősen csökkenő fogyasztási környezetben.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.