Izgalmas kezdeményezéssel rukkolt elő az Auchan. Az üzlethálózat olyan rendszert hozott létre, amely lehetővé teszi, hogy a vásárlók összehasonlítsák a különböző hipermarketekben forgalmazott élelmiszer termékek eladási árát.
Új honlapot indít jövő héttől az Auchan Magyarország, a legnagyobb hipermarketek árainak összehasonlítása érdekében. A francia tulajdonú áruházlánc tervei szerint a www.hiperarak.hu oldalon a vásárlóknak lehetősége nyílik arra, hogy havonta 600 élelmiszer árait hasonlítsák össze.A honlapon szereplő négy áruházlánc -Tesco, Cora, Interspar, és természetesen az Auchan- árait hasonlítják össze.
Az áruház vezetői hangsúlyozták, hogy az árakat egy független szervezet -a HMSM Consulting- és nem az Auchan munkatársai mérik össze. A tájékoztatási rendszer az Önszabályozó Reklám Testület korábbi ajánlásával összhangban jön létre.
A rendszer teljesen azonos minőségű és kiszerelésű termékeket hasonlít össze. A felmérést minden hónap azonos időszakában végzik, a négy lánc ábudapesti, vagy Budapest környéki áruházaiban.
Jean-Paul Filiat, az Auchan Magyarország vezérigazgatója elmondta: azért most indítják el az oldalt, mert a gazdasági válság nem csak a vállalatoknak, hanem a fogyasztóknak is egyaránt nehéz.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 307 398 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 094 forintos törlesztővel az Erste Bank nyújtja (THM 10,83%), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 70 482 forintos törlesztőt (THM 10,61%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Úgy látja, olyankor kell egy ilyen kezdeményezést elindítani, amikor a fogyasztók kevesebbet, másként vásárolnak. A vezérigazgató szerint jól látszik, hogy most kevesebb a vásárlásra fordított pénz, mint egy évvel ezelőtt.
A rendszertől a hazai vásárlóerő további növekedését várják.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Portfolio Gen Z Fest 2025


