Európa új perspektívából - ezt a címet kapta a 39 európai ország nemzeti turisztikai hivatalait tömörítő Európai Turisztikai Bizottság (ETC) megújult honlapja.
Elsőként a nemzetközi szervezet októberi közgyűlése előtt ismertették a www.visiteurope.com címen elérhető megújult weboldalt, amely az öreg kontinenst egységes turisztikai desztinációként népszerűsíti. Az elmúlt napokban a montenegrói Budván Arthur Oberascher a szervezet elnöke, valamint Predrag Nenezic, Montenegro turizmusért felelős minisztere közösen indították el az új rendszert.
Az ünnepélyes eseményre az ETC 39 (nem csak európai) országot képviselő tagsága előtt került sor. Az online rendszerek térnyeréséből adódó új lehetőségekkel lépést kíván tartani a nemzetközi szervezet is, mely a jövőben az új weblap segítségével szólítja meg azt a csaknem 500 millió turistát, akik évente felkeresik Európát. Az ETC honlapján az érdeklődők nemcsak új design-és színvilággal találkozhatnak, de a tartalom is teljesen új formát öltött.
A három elkülönülő, de egymáshoz jól illeszkedő részből álló oldalon (Discover Europe; Plan your trip; Share your experiences) a látogatók kevésbé ismert úti célokat fedezhetnek fel, közvetlenül a szolgáltatókkal konkrétan megtervezhetik utazásukat, valamint ismert közösségi oldalakon megoszthatják a kontinensen szerzett élményeiket.
Az ETC Marketing és Technológia Hálózat (Marketing and Technology Network) munkacsoportja folyamatosan dolgozott a közös európai turisztikai portál, a www.visiteurope.com továbbfejlesztésén annak érdekében, hogy 2009 októberében elindíthassák a teljesen átalakított, új portált.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


