A háztartási elektronikai cikkeket gyártó Panasonic Európában, vagy Indiában is beindítaná a gyártást, mivel a hazai piacon már nem remélnek további növekedést.
A oszakai székhelyű cég nem kisebb célt tűzött ki maga elé, mint hogy a 2011 márciusában végződő üzleti évre 11 milliárd dolláros forgalmat generáljon a fehéráru piacon, vagyis a hűtők, mosógépek piacán.
Jelentős bővülést remélnek ugyanis a Japánon kívüli piacon ezen termékek iránt, hazájukban ugyanis már telített a piac: többek között olyan versenytársakkal küzdenek mint a Toshiba, vagy a Hitachi.
Jelenleg a Panasonic számít a fehéárupiac legnagyobb szereplőjének otthon a 20 százalékos piaci részesedésével.
A termelés áthelyezésével azonban csökkenthetnék a szállítás, de még a gyártás költségeit is, így könnyen fel tudnák venni a kesztyűt az európai versenytársakkal, többek között az Electrolux-szal, vagy a Miele-vel.
JÓL JÖNNE 2,8 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 2 809 920 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 62 728 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 12,86%), de nem sokkal marad el ettől az MBH Bank 62 824 forintos törlesztőt (THM 12,86%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Ugyanakkora a feltörekvő indiai piac is csábító desztináció a cég számára, ahol a Samsung helyi gyártású automata mosógépeit 220 dolláros (39 ezer forint) áron tudja értékesíteni.
A Panasonic jelenleg Európában hozzávetőleg 600 - 800 dollárért értékesíti mosógépeit, hűtőszekrényeit pedig 1100 dollárért, azonban tervei szerint jövőre az alacsonyabb árkategóriában is meg kíván jelenni. A költségcsökkentés érdekében ezért három-négy év múlva gyártósorokat is üzembe állítana a kontinensen.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.