A háztartási elektronikai cikkeket gyártó Panasonic Európában, vagy Indiában is beindítaná a gyártást, mivel a hazai piacon már nem remélnek további növekedést.
A oszakai székhelyű cég nem kisebb célt tűzött ki maga elé, mint hogy a 2011 márciusában végződő üzleti évre 11 milliárd dolláros forgalmat generáljon a fehéráru piacon, vagyis a hűtők, mosógépek piacán.
Jelentős bővülést remélnek ugyanis a Japánon kívüli piacon ezen termékek iránt, hazájukban ugyanis már telített a piac: többek között olyan versenytársakkal küzdenek mint a Toshiba, vagy a Hitachi.
Jelenleg a Panasonic számít a fehéárupiac legnagyobb szereplőjének otthon a 20 százalékos piaci részesedésével.
A termelés áthelyezésével azonban csökkenthetnék a szállítás, de még a gyártás költségeit is, így könnyen fel tudnák venni a kesztyűt az európai versenytársakkal, többek között az Electrolux-szal, vagy a Miele-vel.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 307 398 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 094 forintos törlesztővel az Erste Bank nyújtja (THM 10,83%), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 70 482 forintos törlesztőt (THM 10,61%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Ugyanakkora a feltörekvő indiai piac is csábító desztináció a cég számára, ahol a Samsung helyi gyártású automata mosógépeit 220 dolláros (39 ezer forint) áron tudja értékesíteni.
A Panasonic jelenleg Európában hozzávetőleg 600 - 800 dollárért értékesíti mosógépeit, hűtőszekrényeit pedig 1100 dollárért, azonban tervei szerint jövőre az alacsonyabb árkategóriában is meg kíván jelenni. A költségcsökkentés érdekében ezért három-négy év múlva gyártósorokat is üzembe állítana a kontinensen.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az energiatárolás ideje eljött – Az Ön cége készen áll rá? (x)
Az energiatárolás ma már nem opció, hanem versenyelőny. A PV Napenergia szakértelemmel és jogosultsággal segít megvalósítani.
-
A zsalupiac, mint a nagyberuházások trendmutatója (x)
A nagyberuházásokon használt zsaluk forgalma jól mutatja a piaci trendeket. A Meva dunakeszi regionális logisztikai központja a nyugat-európai kivitelezőket is kiszolgálja.
-
Ipar Napjai és Automotive Hungary – Mindenki egy helyen (x)
Hazánk legnagyobb ipari eseménye vár minden szakembert: ipari innovációk, költséghatékony megoldások, üzleti lehetőségek, networking, KKV-kat segítő pályázatok.
Portfolio Gen Z Fest 2025


