A Facebook és a Twitter felhasználói jó eséllyel módosabbak, mint a MySpace tagjai - derül ki egy friss felmérésből. Ezen felül valószínűbb, hogy városban laknak.
A Nielsen felmérése szerint az utóbbi egy év során az Egyesült Államok lakosságának fele látogatott meg valamilyen közösségi oldalt, a számuk pedig folyamatosan nő. A kutatás a hét lagnagyobb közösségi oldalra fókuszált.
A felhasználói adatokból készült statisztikák szerint azok, akik kereseti szempontból a lakosság felső harmadába tartozik, 25 százalékkal nagyobb eséllyel használja a Facebookot, mint az, aki az alsó 33 százalékos szegmensbe. Az állítás visszafelé is igaz, az alsó egyharmad 37 százalékkal valószínűben használja a MySpace-t, mint a felső harmad.
Ahogy azt korábbi felmérések már kimutatták, a közösségi oldalakra bejelentkező új felhasználók egyre idősebbek és idősebbek. A Facebook és a Twitter közép- és felsőiskolába járó tagjainak száma például az utóbbi fél évben már csökkent az Egyesült Államokban, ugyanakkor robbanásszerűen nő az 55 évesnél idősebb felhasználók száma.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.