31 °C Budapest

Átverés a Burger Kingben: mitől csorgott a vevők nyála?

2009. szeptember 23. 04:30

Az élelmiszerek reklámozására egy teljesen új iparág épült, mesterszakácsok helyett ma már food-stylist-ok készítik elő az ételeket a reklámfotózásokra. A szakma kulisszatitkait jól ismerők szerint a képeken látható mintadarabokat nem tanácsos elfogyasztani, mivel azok számos emberi fogyasztásra alkalmatlan anyagot tartalmaznak.

A Burger King által kínált Whopper szendvics sem éppen úgy néz ki a valóságban, mint a reklámokban. Az ínycsiklandó falatok láttán a rutinosabbak fejében megfordulhat az a közhely, hogy ez túl szép, hogy igaz legyen.

A reklám...

Őket igazolja a második fotó, amely a termékről a gyorsétteremben történt tálalást követően készült. Az interneten számos példát találunk hasonló esetekre, legyen szó gyorséttermekben kapható termékekről, előre csomagolt ételekről, konzerv formájában árusított ennivalókról.

... és a valóság!

A vásárlók a képek láttán a kosarukba helyezik a termékeket és csak otthon döbbennek rá, hogy az élelmiszer nem is olyan a valóságban, mint amilyennek a képen mutatkozik.

Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. június 27. péntek
László
26. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2025. június 27. 13:31